تاریخ انتشار: 1396/01/24 22:36
اختصاصی/
کد خبر: 217303

خالی شدن نیمکت و قوای بدنی پرسپولیس/چه کسی مقصر است؟ترکاشوند یا احمد و امید عالیشاه؟

درگیری لفظی میان معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و دو بازیکن سابق این تیم رخ داد تا بیشتر از گذشته به نیمکت سرخپوشان توجه نماییم..
خالی شدن نیمکت و قوای بدنی پرسپولیس/چه کسی مقصر است؟ترکاشوند یا احمد و امید عالیشاه؟

صحبتهای اخیر برانکو درخصوص خالی شدن قوای بدنی پرسپولیس و خالی شدن نیمکت پرسپولیس باعث شد تا این موضوع را بررسی کنیم

 

در گفت و گویی با یکی از رسانه محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و ریاست نقل و انتقالات این تیم دو بازیکن سابق پرسپولیس امید عالیشاه و احمد نوراللهی را خیانتکار خطاب کرد.

 

ابتدا نیمه مثبت را درنظر میگیریم:

 

اول؛مهترین کار ترکاشوند در جذب وحید امیری هافبک همزبان و لر حال حاضر پرسپولیس بود که توانست با توجه به وضعیت نابه سامان آن روزهای نفت این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

دوم:علیرضا بیرانوند؛توانست دروازبان جوان نفت که روزها قبل از علاقه شدیدش به پرسپولیس و اختلافات با متصوریان میگفت جذب کند.

سروش رفیعی؛تلاش چند ماهه باشگاه پرسپولیس  و علی اکبر طاهری منجر به جذب این بازیکن ارزشمند شد و توانست بازیکن کلیدی برانکو در نیم فصل دوم باشد.

 

بخش دوم عملکرد معاون اقتصادی باشگاه تا به امروز بسیار تاریک بوده است.

 

۱.جدایی ساسان انصاری:کلیپی از عکس‌های محمد ترکاشوند با همه پرسنل باشگاه پرسپولیس و اعضای این تیم و حتی برخی دلال‌ها در مکان‌های مختلف پخش کرد که این موضوع خیلی خبرساز شد. در این کلیپ به نقش محمد ترکاشوند در انتقال بازیکنان اوکراینی به پرسپولیس هم اشاره شد و حتی اظهار نظر ساسان انصاری در این مورد که اعلام کرد، ترکاشوند در اردوی پرسپولیس در اوکراین در جمع بازیکنان حاضر شده و گفته دو بازیکن اوکراینی خوب برای تیم خریده است!کلیپ پخش شده در تمرین دیروز پرسپولیس سر و صدای زیادی به پا کرد. بازیکنان و مربیان این تیم که به خوبی از ماجرا خبر داشتند واکنش‌های محتلفی به این کلیپ پخش شده از خود نشان دادند که در این بین صحبت‌های کریم باقری جالب توجه بود.مربی پرسپولیس که پیش از این به حضور بازیکنان بی‌کیفیت اما گران قیمت اوکراینی به تیمش در رسانه‌ها اعتراض کرده بود در تمرین دیروز سرخپوشان در جمع برخی بازیکنان می‌گوید: «دو بازیکن بی‌کیفیت از اوکراین آورده‌اند و هیچ کس هم زیر بار این مسئله نمی‌رود. این دو تا معلوم نیست چطور سر از پرسپولیس درآوردند و یکی پیدا نمی‌شود بگوید هدف از جذب آنها چه بوده است....»البته این فقط بخشی از حرف‌های انتقاد آمیز باقری ادر مورد خرید‌های جنجالی باشگاهش است و باقی حرف‌های او قابل نوشتن نیست. امید عالیشاه و فرشاد احمدزاده از جمع بازیکنان هم نسبت به خرید‌های باشگاه عکس‌العمل نشان می‌دهند.

 

 برخی معتقدنداختلاف انصاری و برخی از مسئولین باعث شد تا انصاری از پرسپولیس به تیم سابقش بازگردد.

 

۲.محمد امین آرام طبع:این بازیکن طبق اظهار  نظهرهای اول فصل برانکو ایوانکوویچ با خرد جمعی جذب شد.و نتوانست مدافع سابق صبا نظر پرفسور را جذب کند.

 

۳.جری بنگسون:باشگاه پرسپولیس با توجه به محدودیت خرید بازیکن خارجی و  و اصرار برخی از مسئولین باشگاه به جذب گولچ،پالیانسکی،پریمیوف،مجبور بود برخی از بازیکنان را کنار بگذارد که جری بنگسون نیز یکی از این بازیکنان بود.

 

۴.آنتونی گولچ؛مدافع بلند قامت و چپ استرالیایی که این بازیکن به گواه برخی از رسانه ها با خرد جمعی و نظر مستقیم ترکاشوند و هدایتی جذب شد که در مدت حضورش پای ثابت کلینیک پزشکی باشگاه پرسپولیس بود.

 

۵.شهاب کرمی؛این بازیکن هنوز نتوانسته به طور کامل در یک دیدار به میدان برود تا عیارش برای همگان در پرسپولیس مشخص شود اگرچه سابقه و عملکرد او در تیم های سابق خوب بوده است ولی هنوز این فرصت برای او مهیا نشده تا ثابت کند که می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی کامیابی نیا باشد یا نه.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48n95a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک لشکر بازیکن آسیا دیده در پرسپولیس