تاریخ انتشار: 1396/01/27 19:31
کد خبر: 216657

کیانی:پرسپولیس را از قبل قهرمان معرفی کردند!/ترمز ما را کشیدند

کاپیتان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: آنقدر از نظر روحی خراب بودم که نمی توانستم فوتبالم را بازی کنم. بازی را ول کرده بودم و در واقع نمی توانستم تیم را رهبری کنم.
 کیانی:پرسپولیس را از قبل قهرمان معرفی کردند!/ترمز ما را کشیدند

مهدی کیانی ، پس از مدت ها سکوت اظهار داشت: چند وقتی تصمیم گرفتم صحبت نکنم زیرا به خاطر اتفاقاتی که برای تیم ما رخ داده بود و همچنین مسایلی که خودم ناخواسته با آنها درگیر بودم سکوت کردم. همه چیز از بازی با ماشین سازی شروتع شد که من اخراج شدم و آن اتفاقات رخ داد. ناراحت بودم و دوست داشتم مدتی حرف نزنم.

وی درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: آنها تیم خوبی بودند. ما نباید بی ربط حرف بزنیم . به همه پرسپولیسی ها تبریک می گویم اما صحبت هایی شده بود که جالب نبود. خیلی ها پرسپولیس را از قبل قهرمان لیگ معرفی کردند که این کارشان جالب نبود. آنها باعث شدند تیم های دیگر به خوبی نجنگند و همچنین هواداران و بازیکنان ما سرد شدند. اتفاقاتی که شب بازی با پرسپولیس برای ما رخ داد خیلی عجیب بود. مگر می شود شب بازی به آن مهمی بیایند و بگویند چند بازیکنتان حق بازی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز ناراحت هستیم زیرا حق مان این اتفاقات نبود.از نظر روحی فشار زیادی را تحمل کردیم. تیم های دیگر هم با تمام وجود مقابل ما بازی می کردند. نمی گویم خودمان مقصر نبودیم اما شما نگاه کنید که پرسپولیس با خریدن سروش چقدر جان گرفت و ما چه بلایی سرمان آمد. 4 بازیکن جذب کردیم که می توانستند ما را به سمت قهرمانی ببرند ولی ناگهان گفتند باشگاه از نقل و انتقالات محروم هستند.

کاپیتان تراکتورسازی بیان داشت: 8، 9 سال است که اینجا بازی می کنم. با خیلی از مدیران حرف زدم و به آنها هشداردادم زیرا دلم می سوخت و می دانستم یک روزی این مسایل گریبان تراکتورسازی را می گیرد. پرسپولیس اگر قهرمان شد به خاطر برنامه ریزی اش بود ولی ما زمانی که باید با شتاب بیشتری به سمت قهرمانی می رفتیم ترمزمان را کشیدند. آقای آجورلو تلاش زیادی کرد اما دست تنها بود. هرکاری که می  کند به در بسته می خورد.

کیانی درباره اخراج ها و محرومیت خود و چند بازی حساس اذعان داشت: آنقدر از نظر روحی خراب بودم که نمی توانستم فوتبالم را بازی کنم. بازی را ول کرده بودم و در واقع نمی توانستم تیم را رهبری کنم. بازی هایمان هم که سخت بود.

وی درباره شایعه اختلافات چند بازیکن در تیم به ویژه ایرانپوریان و حاتمی گفت: آنها رفیق صمیمی هم هستند. سر یک سفره نان و نمک خورده اند. ما همین حالا هم بازیکن نداریم و  اگر بخواهیم با هم کدورت داشته باشیم سنگ روی سنگ بند نمی شود.

کاپیتان تراکتورسازی درباره نقش قلعه نویی در نتایج تراکتورسازی گفت: امیرخان بنده خدا چه کار کند. او هیچ گناهی ندارد. دستش بسته شد. شما مگر یک بازیکن را در چند پست می توانید استفاده کنید. من امیدوارم آقای آجورلو 10 سال مدیرعامل تراکتورسازی بماند اما باید بگویم اگر برنامه ریزی نباشد هیچ تیمی نتیجه نمی گیرد.

وی درباره قرارداد خود با تراکتورسازی تصریح کرد: قرارداد من دو ساله و توافقی است اما همیشه در روزهای سخت کنار تراکتورسازی بوده ام. هر وقت گفته اند اولین نفر قرارداد بسته ام. حالا باید صبر کنیم تا پایان فصل . ان شاالله باشگاه نفراتی که قراردادشان تمام شده است را حفظ کند.الان همه تمرکزمان روی سه بازی باقیمانده و فینال جام حذفی است. می خواهیم با نایب قهرمانی در لیگ و قهرمانی در جام حذفی خنده را روی لب هواداران مان بیاوریم. هوادارانی که امسال تیم شان را حمایت کردند اما برخی مسایل اجازه نداد تا ما شرمنده آنها نشویم.

هافبک تراکتورسازی درباره صحبت های اخیر مبنی بر توافق سعید آقایی با پرسپولیس گفت: چند بازیکن ما قراردادشان تمام می شود. محمدرضااخباری سربازی اش تمام می شود و فکر می کنم با سایپا قرارداد دارد. درباره سعید فکر نکنم جایی برود. او تراکتورسازی را دوست دارد. عده ای جوسازی می کنند. من از باشگاه می خواهم از همین حالا مقدمات حفظ این بازیکنان را فراهم کنند.

وی درباره حاشیه سازی های ادامه دار کرار جاسم بیان داشت: خودش می گوید روی او زوم می کنند. کرار اگر عصبانی نباشد بازیکن خوب و تاثیرگذاری است. من نمی دانم چه بگویم فقط امیدوارم هرچه می شود خیر باشد.

کاپیتان تراکتورسازی پیرامون مطالبات بازیکنان گفت: ما از پارسال و امسال طلبکاریم اما می دانیم که آقای آجورلو هرچه پول در می آورد باید بدهد بابت شکایت خارجی ها. سه بازی دیگر در لیگ و یک بازی در جام  حذفی داریم. ان شاءالله باشگاه کمک کند تا بچه ها از نظر روحی و روانی تقویت شوند.

کیانی در پایان گفت: جا دارد در گذشت مرحوم آب پرور همکار شما در کاپ را تسلیت بگویم و همچنین به خانواده های سیل زدگان آذربایجان و خانواده هنرمند کشورمان مرحوم عارف لرستانی تسلیت می گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gvbmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت 1+4 مهره کلیدی تراکتورسازی در بازی بزرگ با پرسپولیس