تاریخ انتشار: 1396/02/18 10:22
کد خبر: 212215

یک راهکار خوب برای قهرمان شدن استقلال در فصل آینده

استقلال برای قهرمانی در رقابت های لیگ برتر به تغییر در چه پستی بیشترین نیاز را دارد؟ دغدغه اصلی منصوریان برای قهرمانی در فصل بعد چیست؟ در گزارشی به این دو سوال پاسخ می دهیم.
یک راهکار خوب برای قهرمان شدن استقلال در فصل آینده

استقلال در فصلی که گذشت یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر بود اما نتایج ناامید کننده این تیم در نیم فصل نخست باعث شد تا آبی پوشان پایتخت با وجود بازیهای درخشانی که در نیم فصل دوم به نمایش گذاشتند نتواند جام قهرمانی را بالای سر برند و به نایب قهرمانی بسنده کنند.

استقلال با سرمربی جوان خود بدون شک فصل بعد تنها و تنها به قهرمانی در رقابت های لیگ برتر خواهد اندیشید و هواداران چیزی دیگر غیر از قهرمانی از او نمی خواهند اما استقلال چگونه می تواند قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد؟

بدون شک هواداران هر تیمی در فصل جابجایی تابستانی به جذب مهاجمان و بازیکنان هجومی علاقه دارند اما مشکل استقلال خط حمله نیست و تیم منصوریان بعد از پرسپولیس بیشترین تعداد گل زده را داشت

مشکل بزرگ استقلال خط دفاعی این تیم است که اصلا استحکام لازم را نداشت. منصوریان در جدیدترین اظهار نظر خود تاکید کرد که خط دفاعی یوونتوس را بهترین و آماده ترین خط دفاعی حال حاضر فوتبال اروپا است بررسی می کند و این اظهار نظر به خوبی نشان می دهد که نقشه اصلی سرمربی آبی پوشان پایتخت برای فصل بعد تقویت خط دفاعی تیمش است و این درست همان کاری است که برانکو فصل قبل انجام داد و توانست پرسپولیس را قهرمان کند.

استقلال برای قهرمانی در فصل بعد باید در درجه نخست خط دفاعی خود را تقویت کند. این تیم در خط حمله و خط میانی بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار دارد و اگر به دنبال قهرمانی در فصل بعد است باید در تابستان با جذب یکی دو مدافع خوب به خط دفاعی تیمش سامان دهد و این همان چیزی است که سرمربی باهوش آبی پوشان به آن پی برده و باید منتظر تغییراتی در خط دفاعی استقلال باشیم و به احتمال خیلی زیاد پژمان منتظری یکی از گزینه های است که منصوریان به آن فکر می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovbyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از دوباره پرسپولیسی شدن کنعانی زادگان تعجب نکنید