تاریخ انتشار: 1396/02/18 12:06
کد خبر: 212191

مدافعی که مقابل پرسپولیس عالی بود

معمولا بازیکنان فوتبال سعی می‌کنند که اسمی از تیم محبوب‌شان نیاورند. تا در نهایت بلای بیرانوند و مجید حسینی بر سرشان نیاید که مجبور شوند به تیم رقیب بروند و همه حرف‌های‌شان را پس بگیرند.
مدافعی که مقابل پرسپولیس عالی بود

این معضل به یک شکل دیگر هم بروز پیدا می‌کند. اتفاقی که برای شجاع خلیل‌زاده رخ داد. بازیکنی که همه می‌دانستند طرفدار پرسپولیس است و به همین بهانه، سر مسابقاتش مقابل پرسپولیس، روی بازی او زوم می‌کردند تا اشتباهاتش را بهانه‌ای برای این طرفداری بدانند. منتظر تبانی از سوی بازیکن هستند تا اتهام بزنند. اتفاقی که همین فصل هم برای شجاع رخ داد. پس از شکست دور برگشت سپاهان مقابل پرسپولیس‏، از شجاع به عنوان اولین خرید پرسپولیس نام برده شد. و این خرید را به نمایش ضعیف خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس ربط داده شد. ولی آیا این ادعا درست است و شجاع به پرسپولیس راه داد؟

با بررسی بازی شجاع مقابل پرسپولیس، مشخص می‌شود که اتفاقا خلیل‌زاده مقابل پرسپولیس بهترین نمایش فصلش را ارائه داد. خلیل‌زاده در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس، 15 مرتبه مالکیت توپ را از پرسپولیس گرفت و به سپاهانی‌ها داد. هر پنج نبردهوایی‌اش را پیروز شد و هیچ بازیکن پرسپولیس نتوانست مقابل شجاع، ضربه سر اول را بزند. در این بازی دو مرتبه بازیکنان پرسپولیس قصد دریبل شجاع را داشتند که هر دو سری خلیل‌زاده توپ را از حریف گرفت. شجاع اصلا در این بازی دریبل نخورد. 9 مرتبه شجاع پاس‌های پرسپولیسی‌ها را در میانه راه قطع کرد. 4 مرتبه دفع توپ داشت و محوطه جریمه سپاهان را از حمله حریف، پاکسازی کرد. یک بار هم شجاع توپ لو داد. شجاع خلیل‌زاده در این مسابقه از آنالیزورهای برنامه نود نمره خیلی خوب 2 گرفت که علاوه بر این که بهترین بازیکن زمین انتخاب شد‏، بهترین نمره این فصل شجاع هم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v6gvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنجال در شهر بالا گرفت؛ واکنش شدید شجاع خلیل‌زاده به جنجال تلویزیونی!/ 
قهرمانی حق پرسپولیس بود
این اتهام‌ها شرم‌آور است، شکایت می‌کنم