تاریخ انتشار: 1396/03/09 17:28
کد خبر: 207392

خبر بد برای علیمنصور/ بمب نقل و انتقالات از استقلال دور شد

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره انتقال قطعی پژمان منتظری به استقلال منتشر شد.
خبر بد برای علیمنصور/ بمب نقل و انتقالات از استقلال دور شد

 منتطری در زمان برگزاری اردوی استقلال در قطر برای بازی التعاون، به اردوی آبی‌ها رفت و همانجا منصوریان به او پیشنهاد داد آبی‌پوش شود.

 

پژمان هم در پاسخ منصوریان گفت: «ابتدا بگذارید تکلیفم با باشگاه الاهلی مشخص شود.» این جمله او باعث شد تا منصوریان متوجه شود پژمان همچنان به ماندن در قطر فکر می‌کند. منتظری اما گفت علاقه‌مند است به استقلال بازگردد و این باشگاه را خانه خودش می‌داند. به همین دلیل خیلی زود تکلیفش را روشن می‌کند و پاسخ نهایی را به استقلالی‌ها می‌دهد.

 

حالا از قطر خبرهای تازه‌تری درباره وضعیت او به گوش می‌رسد. منتظری این روزها در اردوی تیم ملی به سر می‌برد ولی پیش از حضور در اردو، مذاکراتی جدی با باشگاه الاهلی داشته است. این باشگاه پس از آنکه اعلام کرد مجتبی را نمی‌خواهد، تأکید داشت به پژمان نیاز دارد و می‌خواهد این بازیکن را در خط دفاعی تیمش حفظ کند. پاسخ اولیه منتظری به قطری‌ها مثبت بوده ولی دو طرف منتظر هستند تا تکلیف وضعیت مالی‌شان مشخص شود. به دلیل پاره‌ای از اتفاقات و البته فسادهای مالی صورت گرفته در بعضی باشگاه‌ها، فدراسیون فوتبال این کشور کمیته‌ای برای بررسی پرونده‌های مالی باشگاه‌ها تشکیل داده است. از سویی، رقم پرداختی به بازیکنان خارجی هم کاهش نسبتاً چشمگیری داشته است. سال گذشته این رقم 30 درصد کاهش یافت و امسال هم 20 درصد. یعنی اگر دو سال قبل بازیکنی یک میلیون دلار پول می‌گرفته، حالا 500 هزار دلار دریافت خواهد کرد و این مسئله باعث شده تا بعضی بازیکنان به فکر ترک لیگ قطر باشند و بازیکنانی هم که علاقه‌مند به حضور در آنجا بودند، منصرف شوند.

 

پژمان منتظری منتظر است تا ابتدا تکلیف مسائل مالی باشگاه‌ها روشن شود. باشگاه الاهلی البته جزو باشگاه‌های بود که هزینه گزافی نکرده و به همین دلیل احتمالاً مشکلی نخواهد داشت. پیشنهاد اولیه از الاهلی گویا باب میل پژمان نبوده و این بازیکن و مدیر برنامه‌هایش مشغول چانه‌زنی هستند تا رقم را بالاتر ببرند.

 

منابع خبری می‌گویند با این وجود احتمال توافق زیاد است و منتظری پس از بازی ازبکستان، تصمیم نهایی را در این زمینه می‌گیرد. با توجه به مذاکرات نسبتاً خوبی که پژمان با الاهلی داشته و با توجه به اینکه علاقه‌مند است پول بدون دردسر بگیرد، احتمال تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه قطری بسیار زیاد است و او از استقلال دوباره فاصله گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w76ox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت مدافع ملی پوش/ چه کسی از استقلال می رود؟