تاریخ انتشار: 1396/04/13 19:18
کد خبر: 198560

ناراحتی منصوریان ازغیبت پزشک استقلالی ها

غیبت پزشک استقلالی ها در سفر به ایروان باعث ناراحتی علیرضا منصوریان شده است.

ناراحتی منصوریان ازغیبت پزشک استقلالی ها

عدم هماهنگی مدیران استقلال با معاون پزشکی این باشگاه برای انجام آزمایشات پزشکی پیش از ثبت قرارداد باعث شد تا دکتر نوروزی معاون پزشکی آبی ها دقایقی بعد از عقد قرارداد مجتبی جباری بی آنکه از بازیکنی اسم بیاورد، از عدم انجام تست های پزشکی پیش از عقد قرارداد انتقاد کند. نوروزی با انتشار متنی اعلام کرد که آبی ها نزدیک به یک دهه قبل  و در زمان مدیریت حسینعلی قریب پیش از انجام تست های پزشکی قراردادی را امضا نمی کردند اما حالا پسرفت کرده اند و اصول اولیه را رعایت نمی کنند.

اتفاقی که البته باعث شد تا افتخاری صراحتا اعلام کند قرارداد جباری و دیگر بازیکنان بعد از حضور در تست های پزشکی در هیات فوتبال ثبت می شود؛ اما حتی صحبت های افتخاری نیز کمکی به فروکش کردن شعله اختلاف میان کادر پزشکی و فنی استقلالی ها نکرد تا دکتر ستوده، پزشک تیم استقلال با هماهنگی نوروزی در سفر به ارمنستان آبی ها را همراهی نکند و تنها یک فیزیوتراپ و سه ماساژور در این سفر آبی ها را همراهی کند. غیبت پزشک استقلالی ها در شرایط اردویی اتفاقی می افتد که ممکن است برای آبی ها در جریان اردو دردسر ساز شود. برنامه غذایی، برنامه درمانی و بسیاری از امور آبی ها در بیش از دو هفته حضور در ارمنستان و آلمان در غیبت پزشک این تیم با چالش هایی رو به رو خواهد شد؛ به همین دلیل کادرفنی استقلال منتقد این عملکرد کادر پزشکی استقلال است.

انتقادی که به نظر می رسد با توجه به حساسیت اردوی طولانی مدت آبی ها در آینده پزشکان و مربیان استقلال را وارد چالش های جدیدی کند و منصوریان مجبور به تغییر در سیاست های خود برای شروع فصل شود. او تا به امروز سکوت کرده اما حرکت پزشکان استقلال باعث عصبانیت اوست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ld8a8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مدافع استقلال نمک نشناس نبود و زیدان را آورد!