تاریخ انتشار: 1396/04/25 08:38
کد خبر: 195736

ناراحتی علی علیپور از پرسپولیسی ها

در لیگ برتر شانزدهم علی علیپور روزهای خوبی را سپری نکرد! البته او هر بار که به میدان می‌آمد در تلاش بود بهترین بازی‌اش را برای این تیم انجام بدهد، اما در بازی بعد دوباره روی نیمکت ذخیره‌ها می‌نشست.
ناراحتی علی علیپور از پرسپولیسی ها

علیپور در دو سه بازی آخر فصل وقتی کنار طارمی قرار گرفت، عملکرد خوبی از خودش نشان داد و به گمان این‌که می‌تواند روزهای بهتری را در تیم محبوبش داشته باشد در پرسپولیس ماندگار شد، اما ظاهرا هنوز لیگ برتر هفدهم آغاز نشده گلایه و زخم‌های قدیمی سرباز کرده است!

علیپور که خودش هم می‌داند با اضافه شدن گادوین منشا شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد، از طریق مدیر برنامه‌هایش چند پیشنهاد خارجی دریافت کرده که خودش مصمم است به یکی از آنها پاسخ مثبت بدهد، اما مشکلی که وجود دارد این است که باشگاه حاضر نمی‌شود رضایت‌نامه او را صادر کند، ضمن این‌که رقم قرارداد پایین این بازیکن هم مزید بر علت شده تا او پایش را در یک کفش کند و بگوید: «رضایت‌نامه بدهید، می‌خواهم بروم.» با این حال خیلی بعید است اتفاقی در این زمینه بیفتد.

براساس شنیده‌ها علیپور در جمعی دوستانه گفته که نمی‌داند چرا با او این رفتار را می‌کنند و اجازه نمی‌دهند به پیشنهادهایی که دارد، فکر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldybk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن جدید سرخپوشان آمار گل های طارمی را پایین می آورد