تاریخ انتشار: 1396/05/03 21:29
کد خبر: 193452

ترکیب رقیب استقلال در هفته اول / فراز با همه خارجی هایش می آید

استقلال جمعه شب در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر به آبادان می رود تا رو در روی صنعت نفت قرار بگیرد. یک بازی دشوار به دلایل مختلف.
ترکیب رقیب استقلال در هفته اول / فراز با همه خارجی هایش می آید

از آب و هوای گرم و بالای 50‌درجه آبادان و جو ملتهب و به شدت برزیلی ورزشگاه تختی و سختی های بازی های افتتاحی برای تیم های بزرگ و غایبان زیاد استقلال که بگذریم مهمترین چالش منصوریان عدم آشنایی با تیم متحول شده صنعت نفت است.

 

در فصل نقل و انتقالات صنعت نفت دست به یک انقلاب بزرگ زد. جایگزین کردن فراز کمالوند با فیروز کریمی و سرازیر شدن چند بازیکن با توانایی فنی بالا که سابقه کار با کمالوند را هم دارند باعث شده تا خیلی از ارشناسان به این نتیجهع برسند که این تیم آبادانی می تواند برای اولین بار نه تنها دغدغه سقوط نداشته باشد بلکه نیم نگاهی به رتبه های تیک رقمی و حتی سهمیه هم داشته باشد. این تغییرات زیاد باعث شده تا تریب این تیم هم نامعلوم باشد. با این حال با توجه به ترکیب این تیم آبادانی در بازیهای دوستانه تقریبا ترکیب این تیم مشخص شده.

 

کمالوند تیمش را با آرایش 1-3-2-4 روانه میدان خواهد کرد. ناصر سالاری مانند فصل قبل درون دروازه می ایستد. مرتضی اسدی به عنوان کاپیتان در کنار علی عبدالله زاده دو مدافع مرکزی هستند. علی هلیچی و حسین ساکی دو مدافع کناری طلایی پوشان هستند.

 

کمربند میانی صنعت نفت در قرق دو برزیلی است. آگوستو سزار و مگنو باتیستا در این پست انجام وظیفه می کنند. جلوتر از آنها کرار جاسم مهندسی حملات را بر عهده دارد و روی دو دست او امید جهانبخش و محمد شادکام بازی خواهند کرد. شیمبا هم به عنوان تنها مهاجم به میدان خواهد رفت.

 

از این ترکیب تنها 5 نفرحضور داشتند و بیش از 50 درصد تیم تغییر کرده است. کمالوند از 4 بازیکن خارجی در زمین استفاده می کند تا نشان دهد چقدر به خارجی های آزمون پس داده خود اطمینان دارد. جمعه شب مشخص خواهد شد که کمالوند با همین ترکیب تیمش را به میدان می فرستد یا سورپرایط جدیدی در راه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ryqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


33 روز طلایی در انتظار تیمی که می تواند موفق باشد/ منصوریان و هواداران تنها به قهرمانی لیگ هفدهم می اندیشند

راز موفقیت استقلال در فصل نقل و انتقالات
استقلال به درستی اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرد