تاریخ انتشار: 1396/05/12 21:13
کد خبر: 191343

تراکتور ١-٢ پرسپولیس؛ شاهکار برانکو در تعویض

بازی دو تیم قرمز پوش و پر طرفدار لیگ برتر در حالی به سود پرسپولیس تمام شد که دارای نکات مثبت و منفی زیادی بود.
تراکتور ١-٢ پرسپولیس؛ شاهکار برانکو در تعویض

تراکتور که فصل را به علت محرومیت از نقل انتقالات در فقر کامل از لحاظ بازیکن به سر می برد در این بازی نیز از چند بازیکن همچون گودرزی در پست های غیر تخصصی استفاده کرد. اما در نقطه مقابل پرسپولیس با حفظ اسکلت اصلی خود و جذب چند بازیکن در شرایط خوبی قرار داشت و خیلی زود توسط منشا از روی یک ضربه آزاد به گل رسید.

بازی تا اواسط نیمه اول در اختیار پرسپولیس بود اما چند موقعیت خوب از جناحین علاوه بر متعادل کردن بازی، ضعف خط دفاع پرسپولیس را نیز نمایان کرد که نشان میدهد با توجه به حضور در لیگ قهرمانان، نیازمند کار بیشتر میباشد. همین ضعف در اواخر نیمه اول با اشتباه فاحش شجاع خلیل زاده پایه گذار گل تراکتور شد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

شروع نیمه دوم نیز بعد چند موقعیت نصف و نیمه برای دو تیم، متعادل پیش میرفت که برانکو با تعویض کمال به جای منشا زننده تک گل پرسپولیس شاهکار خود را رقم زد! این تعویض در حالی شکل گرفت که طارمی یکی ازضعیف ترین بازیکنان زمین بود! کامیابی نیا تنها چند دقیقه بعد گل برتری پرسپولیس را به ثمر رساند تا دید برانکو را نشان دهد.

در ادامه بازی تراکتور حملات دیگری را نیز طراحی کرد که با عملکرد بسیار خوب بیرانوند که ضعف خط دفاعی را پوشش میداد، مانع از گل تساوی تراکتور شد تا پرسپولیس با برتری در این بازی موقتا به صدر جدول برود و منتظر نتایج سایر تیم ها بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9rl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره با اخلاق پرسپولیس: در تیم ما فرقی نمیکند چه کسی بازی کند!