تاریخ انتشار: 1396/05/18 14:11
کد خبر: 190104

سقوط زلاتکو کرانچار

فصل جدید برای زلاتکو کرانچار و سپاهانی‌ها به بدترین شکل ممکن استارت خورده است.
سقوط زلاتکو کرانچار

سپاهان با مربی کرواتش در گام اول به مصاف سایپا رفت و در خانه مقابل این تیم به تساوی یک-یک رضایت داد. تیمی که قرار بود با کرانچار در مسیر قهرمانی گام بردارد، در دومین بازی فصل با پدیده دیدار کرد و در خانه حریف با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد. حالا سپاهان در پایان هفته دوم تنها یک‌امتیاز دارد و روی پله سیزدهم جدول ایستاده است. بد نیست بدانید این بدترین شروع کرانچار در لیگ برتر بوده و باید دید با این استارت او چه سرنوشتی در فصل هفدهم پیدا می‌کند.

    

لیگ نهم؛ پرسپولیس

کرانچار این فصل را با پرسپولیس آغاز کرد و در دو هفته ابتدایی به دوتساوی مقابل حریفان رضایت داد. پرسپولیس با این مربی در اولین بازی فصل به مصاف مس کرمان رفت و مقابل این تیم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 3-3 نرسید. قرمزپوشان پایتخت در بازی دوم میزبان استقلال‌اهواز بودند و مقابل آبی‌های جنوب هم به تساوی یک-‌یک رضایت دادند. کرانچار در میانه‌های این فصل به دلیل کسب نتایج ضعیف از پرسپولیس اخراج شد.

   

 لیگ دوازدهم؛ سپاهان

کرانچار لیگ دوازدهم را با سپاهان استارت زد و امتیازات کامل را از دو بازی ابتدایی گرفت. سپاهان با سرمربی کرواتش در گام اول از پس مس برآمد و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. زردپوشان اصفهانی در بازی دوم هم به مصاف فولاد رفتند و موفق شدند این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دهند. سپاهان در پایان این فصل روی پله سوم لیگ ایستاد اما با قهرمانی در رقابت‌های حذفی راهی آسیا شد.

    

لیگ سیزدهم؛ سپاهان

کرانچار در این فصل هم شروعی رویایی با سپاهان داشت و از دو بازی ابتدایی صددرصد امتیازات را جمع کرد. سپاهانی‌ها در گام اول به مصاف فولاد رفتند و با نتیجه 2 بر صفر این تیم را شکست دادند. پرافتخارترین تیم لیگ برتر، در بازی دوم هم با استقلال روبه‌رو شد و آبی‌های پایتخت را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. سپاهان در پایان این فصل با کرانچار به رتبه‌ای بهتر از چهارمی نرسید.

    

لیگ چهاردهم؛ سپاهان

کرانچار لیگ چهاردهم را هم رویایی آغاز کرد اما در میانه‌های فصل به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد. سپاهان در اولین بازی این فصل با نتیجه 2 بر صفر پیکان را شکست داد و در گام دوم با همین نتیجه گسترش فولاد را شکست داد. بد نیست بدانید سپاهان پس از اخراج کرانچار در مسیر قهرمانی گام برداشت و با حسین فرکی قهرمان لیگ برتر شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rp9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان در محاصره 6پرسپولیسی