تاریخ انتشار: 1400/10/02 12:50
کد خبر: 28258

شکایت باشگاه سپیدرود در ارتباط با حوادث ورزشگاه گچساران

از سری رقابت های هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و سپیدرود رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
شکایت باشگاه سپیدرود در ارتباط با حوادث ورزشگاه گچساران

به گزارش فرتاک‌ورزشی، دیدار دو تیم‌نفت و گاز و سپیدرود حواشی به همراه داشته که در پی اتفاقات این بازی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود با ارسال نامه ای به ریاست سازمان لیگ، شکایت خود را از عوامل این اتفاقات اعلام کرد.

 متن این نامه به شرح زیر است:

 

جناب آقای حیدر بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران

با سلام و احترام به استحضار می رساند در مسابقه برگزار شده بین دو تیم مناطق نفت خیز جنوب (نفت و گاز گچساران) با سپیدرود رشت در تاریخ ۲۹ آذر ماه در ورزشگاه شهدای نفت گچساران اتفاقات تاسف آوری به وقوع پیوست که توجه شما را به آن جلب کرده و خواهان رسیدگی به آن می باشیم.

۱- زمین برگزاری این دیدار از حداقل کیفیت لازم برای انجام مسابقات برخوردار نبود و اگر چنین ورزشگاهی مورد تایید سازمان محترم لیگ فوتبال ایران قرار گرفته است، بدون شک هیچ ورزشگاهی در سطح کشور فاقد معیارهای برگزاری مسابقات نخواهد بود!

۲- علی رغم حضور تعداد بسیار زیادی از هواداران تیم میزبان در ورزشگاه، کادر مدیریتی و فنی باشگاه سپیدرود به دلیل همکاری نمودن با برگزاری مسابقه از اعتراض خودداری کرده تا این دیدار در راس ساعت مقرر برگزار شود. (اتفاقی که هرگز در رشت نمی افتد و به محض حضور تعداد حداقلی افراد در ورزشگاه با بیرون کشیدن تیم های مهمان، مسابقه را از تب و تاب خارج می کنند و متاسفانه به یک رویه و حربه تاکتیکی برای آنها تبدیل شده است!)

۳- فحاشی های مکرر و پیوسه تفرقه افکنانه به مردم شهید پرور و قهرمان گیلان زمین از ابتدای مسابقه در ورزشگاه شنیده می شد و در اواخر مسابقه این توهین های قومی و نژادی به اوج خود رسید و از نظر مدیریت این باشگاه فحاشی های به وقوع پیوسته ربطی به مردم زحمتکش و خونگرم گچساران نداشته و توسط منافقین و همه ی آنهایی که وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی را نشانه گرفته اند هدایت شده است.

۴- پس از اعتراض به حق سرپرست و سرمربی سپیدرود به داور و ناظر مسابقه مبنی بر اخراج فحاشان و نفاق افکنان از ورزشگاه (که بر مبنای قوانین عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه جزئی از حقوق اولیه باشگاه سپیدرود بوده) در کمال تعجب به جای رسیدگی و اعمال خواسته ما، حسن اشجاری سرمربی اخلاق مدار باشگاه سپیدرود با کارت قرمز از سوی داور مسابقه از زمین اخراج می شوند و این در حالی روی داد که به گواه کمک داور اول و داور چهارم هرگز توهین و حرکت خلاف آیین نامه مسابقات از سوی ایشان روی نداد و فقط آقای اشجاری و سرپرست تیم سپیدرود خواهان خروج هواداران منتسب به میزبان (به ویژه افراد فحاش معلوم الحال) از ورزشگاه بودند و بس!

مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود از آن مقام محترم درخواست می کند که با برخورد مسئولانه دلسوزان نظام به این هنجار شکنی پایان داده شود و تفرقه افکنان و منافقین برای همیشه از فوتبال ایران خارج شوند و در ضمن کارت قرمز ناحقی که به آقای حسن اشجاری داده شد از سابقه ایشان پاک گردد.

پیشاپیش از حسن نظر آن مقام عالی سپاسگزاری می کنیم.

 

سید مهدی آقازاده

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4je55l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروشان مثل سپیدرود / اشجاری در راه صعود