تاریخ انتشار: 1401/03/13 22:14
کد خبر: 21091

فلیک: با بهترین تیم برابر ایتالیا قرار می‌گیریم

هانسی فلیک با تیم ملی آلمان قصد دارد اولین قدم در لیگ ملت‌ها را محکم بردارد.
فلیک: با بهترین تیم برابر ایتالیا قرار می‌گیریم

فردا از هفته نخست سومین دوره لیگ ملت‌های اروپا، آلمان باید در زمین ایتالیا به میدان برود. دیداری سنتی در فوتبال اروپا که قطعا جذاب خواهد بود. ایتالیا قهرمان یورو 2020 پس از ناکامی در صعود به جام جهانی و شکست اخیر برابر آرژانتین به بازی با مانشافت رسیده است.

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایتالیا گفت:« همه ما خوشحالیم که بازی‌ها شروع شده است. هم در ماربیا و هم این‌جا آماده‌سازی خوبی داشتیم. خوشحالیم که اکنون در لیگ ملت‌های اروپا بازی‌ها را شروع می‌کنیم. همه با انگیزه هستند.»

شرایط ایتالیا:«روبرتو مانچینی پس از جام جهانی روسیه کار فوق‌العاده‌ای انجام داد. ما همه طرفدار سبک بازی آن‌ها در یورو بودیم. روحیه تیمی و نحوه بازی آن‌ها در فوتبال قابل توجه و چشم‌گیر بود. آن‌ها در حال شروع یک چرخه جدید با تعداد زیادی از بازیکنان با انگیزه و جوان هستند. ما هم می‌خواهیم دوباره در بین بهترین‌های جهان باشیم. این جایی است که آلمان به آن تعلق دارد. مهم این است که وقتی این بازی‌ها تمام شد، آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم و در ماه سپتامبر خواهیم دید که قبل از جام جهانی چه کاری را بهتر می‌توان انجام داد.»

فلیک در مورد ترکیب احتمالی تیمش گفت:« فکر می‌کنم بازی به بازی ترکیب تفاوت خواهد داشت. اولین حریف ایتالیاست. سپس باید دید روند ریکاوری بازیکنان چگونه خواهد بود. در ادامه، چهارشنبه یک بازی مهم دیگر مقابل انگلیس را داریم. در هر صورت می‌خواهیم با بهترین تیم ممکن مقابل ایتالیا بازی کنیم و برنده شویم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5k8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکوردشکنی فلیک روی نیمکت آلمان