تاریخ انتشار: 1401/10/19 02:38
سری A ایتالیا
کد خبر: 11949

رم با بازگشتی ۶ دقیقه‌ای، از میلان امتیاز گرفت

مهمترین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های سری A ایتالیا با تساوی خانگی میلان برابر رم به پایان رسید.
رم با بازگشتی ۶ دقیقه‌ای، از میلان امتیاز گرفت

 در آخرین بازی شب دوم از هفته هفدهم سری A ایتالیا، یکشنبه شب تیم‌های فوتبال میلان و رم در ورزشگاه سن‌سیروی شهر میلان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

میلانی که مترصد کسب سه امتیاز این بازی برای پس گرفتن رده دوم جدول از یوونتوس بود، با گل دقیقه 30 پیرو کالولو از رم پیش افتاد و با گلی دیگر از تومازو پوبگا در دقیقه 77 اختلافش را به دو برابر افزایش داد. با این حال رم تسلیم نشد و سه دقیقه به پایان بازی اولین گل خورده را به وسیله راجر ایبانیس جبران کرد و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده بازی بازگشتش را با زدن دومین گل توسط تامی آبراهام کامل کرد تا دست خالی به خانه برنگشته باشد.

با این نتیجه میلان 37 امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به یوونتوس در رده سوم جدول باقی ماند. رم هم با 31 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفت. در جدول رده‌بندی سری A ناپولی با 44 امتیاز صدرنشین است و پس از آن یوونتوس و میلان به ترتیب دوم و سوم هستند. اینتر 34 امتیازی و لاتزیوی 31 امتیازی هم به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم ایستاده‌اند.

در آخرین شب از هفته هفدهم سری A، امشب دو بازی برگزار می‌شود که در اولین آنها از ساعت 21 ورونا میزبان کرمونزه است و در دومی از ساعت 23:15 آتالانتا در خانه بولونیا به میدان می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36n7y2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف اینتر در وقت‌های تلف شده / یوونتوس فاصله‌اش بیشتر شد