تاریخ انتشار: 1398/01/19 22:32
مدیرعامل چوکا تالش در گفتگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 104144

صادقی : برای سفر به بوکان مشکل مالی نداشتیم / قطعا با عوامل این اتفاق برخورد خواهیم کرد

هادی صادقی در خصوص عدم اعزام تیم چوکای تالش به بوکان با خبرنگار فرتاک ورزشی به گفتگو پرداخت.
صادقی : برای سفر به بوکان مشکل مالی نداشتیم / قطعا با عوامل این اتفاق برخورد خواهیم کرد

هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت :

سرپرست تیم بدون هماهنگی با هیئت مدیره و بنده پس از بازی برابر مس‌نوین به بازیکنان تیم اعلام کرد که به بوکان سفر نمی‌کنیم و سرمربی تیم نیز در این هفته یک جلسه تمرین برگزار کرد که به بازیکنان‌ گفتند به علت مشکلات مالی به بوکان نمی‌رویم.

وی افزود : هیئت مدیره باشگاه پس شنیدن این موضوع تعجب کردند و گفتند برای سفر به بوکان هیچ مشکل مالی نداریم، و با دستور هیئت مدیره بنده برای اعزام به بوکان شرایط را فراهم‌کردم.

صادقی در ادامه گفت : متاسفانه سرپرست تیم به ما اعلام‌کردند که به دلایل شخصی نمیتواند به همراه تیم به بوکان برود، سپس قائم مقام باشگاه دست به کار شد و با بازیکنان تماس گرفت، اما بازیکنان به شهر های خودشان رفته بودند و با وجود چند بازیکن مصدوم و محروم نتوانستیم اعضای تیم را به اندازه کافی برسانیم و سفر ما به بوکان لغو شد.

مدیرعامل چوکا تالش در پایان‌گفت : خیلی دوست داشتیم به بوکان سفر کنیم تا نزد مردم دوست داشتنی بوکان برویم اما به‌دلایل نامعلوم سرپرست و سرمربی تیم دست به این‌کار زدند که ما به کمیته اخلاق نامه زده‌ایم و قطعا باشگاه شدید ترین برخورد را با این موضوع خواهد داشت تا حق هواداران چوکا و مردم عزیز تالش ضایع نشود.

مصاحبه : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wj5qx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتصاب در تمرین چوکا / عقاب ها تمرین نکردند