تاریخ انتشار: 1398/02/19 19:25
سرمربی تیم فوتبال حفاری عنوان کرد؛
کد خبر: 100729

اسماعیل قنبری:روی تیم ما حساب نمی‌کردند اما صعود کردیم

اسماعیل قنبری صبح امروز در گفت‌‍‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز درباره صعود تیمش به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار کرد:
اسماعیل قنبری:روی تیم ما حساب نمی‌کردند اما صعود کردیم

و اسماعیل قنبری سرمربی تیم ملی حفاری اهواز عنوان کرد:واقعا هیچ‌کس باور نمی‌کرد تیم ما در رتبه اول جدول جای بگیرد و صعود کنیم؛ روال کاری ما به شکلی بود که آهسته آهسته و بی سروصدا از همه حریفان‌مان سبقت گرفتیم و صدرنشین شدیم.

وی افزود: در تمام طول فصل سعی کردیم با صبوری کار خود را پیش ببریم و بارها به شاگردانم تأکید کردم که با صبر و عادت به نباختن می‌توانیم روی روال برد بیافتیم و نهایتاً صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملی‌حفاری اهواز گفت: 2 هفته پیش از شروع رقابت‌های دور دوم لیگ سه در حال رفتن به استقلال خوزستان به عنوان مربی به همراه آقای پورموسوی بودم که این موضوع لغو شد و با تماس آقای شاهرخی مدیرعامل باشگاه حفاری مواجه شدم و نهایتاً سرمربی این تیم شدم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم این بود که بسیاری از بازیکنان فصل قبل تیم با اتمام قراردادشان رفته بودند و چند بازیکن مصدوم هم داشتیم؛ ضمن اینکه خوزستان امسال در لیگ دو و سه نماینده‌های زیادی داشت و این باعث شد بازیکنان زیادی در دسترس ما نباشد اما هر جوری که بود با چند بازیکن جوان که انگیزه اثبات خود را داشتند کار را آغاز کردیم.

قنبری گفت: در هیچ مقطعی از فصل اجازه ندادیم شکل تیمی‌مان به هم بخورد و به نوعی چراغ خاموش خودمان را بالا کشیدیم ضمن اینکه در نیم‌فصل هم 2 ، 3 بازیکن خوب جذب کرده و اوضاع تیم‌مان بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال حفاری عنوان کرد: در نیم‌فصل دوم تقریبا در تمام بازی‌های رو در رو نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم کم‌‌کم به صدر نزدیک شویم و روی تیم ما به عنوان یک مدعی حساب می‌کردند.

وی افزود: معتقدم اگر رویکرد مدیریتی در شرکت حفاری به سمت باشگاه‌داری حرفه‌ای برود، این باشگاه چیزی از تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن یا فولاد کم ندارد؛ مدیریت باشگاه امسال با همه محدودیت‌ها حمایت بسیار خوبی از ما داشت و ما هم موفق شدیم با چند جوان لایق به نتیجه مطلوب برسیم.

قنبری ضمن تشکر از بازیکنان، کادرفنی و مدیریت تیم حفاری گفت: امین جعفری، حسین بختیاری‌زاده، رضا باقرنیا، مصطفی ابن‌قاسم و کادرپزشکی تیم ممنونم که در تک‌تک لحظات این فصل در کنار من بودند و امیدوارم در فصل آینده هم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع:خبرگزاری فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awaey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 اهوازی ها بدون سر و صدا در حال حفاری لیگ سه!
تنها تیم بدون باخت در لیگ سه کیست؟!

برد میلیمتری حفاری و‌نامی نو در روز آتش بازی پویندگان شیراز
آغاز نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر فوتسال بانوان