تاریخ انتشار: 1395/05/16 14:57
کد خبر: 269594

فردا: جدال جذاب لستر – من یونایتد درسوپرجام انگلیس

قهرمان غیرمنتظره فصل گذشته لیگ برتر به یک صخره به شدت سخت برخورد کرده است.
فردا: جدال جذاب لستر – من یونایتد درسوپرجام انگلیس

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، زنگ آغاز هیجان و رقابت در فصل جدید فوتبال باشگاهی انگلیس با بازی ساعت 19:30 یکشنبه بین تیم‌های لسترسیتی و منچستریونایتد در چارچوب سوپر جام انگلیس یا همان «کامیونینی‌شیلد» به صدا درمی‌آید.

در یک سمت میدان، موفق‌ترین تیم فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد؛ منچستریونایتد ژوزه مورینیو که زلاتان و مخیتاریان را به عنوان دو اسلحه جدید تهاجمی تا قبل از رسیدن پل پوگبای فرانسوی به خدمت گرفته است.

آقای خاص احتمالا در این جدال به شکل آزمایشی رونی، مارسیال و مخیتاریان را پشت سر رونی به عنوان مثلت تهاجمی در سیستم 1-3-2-4 مورد استفاده قرار می‌دهد.

 اگر قرار باشد برحسب نتایج بازی‌های دوستانه عملکرد تیم‌ها را بررسی کنیم، منچستریونایتد را در موضع بهتری می‌بینیم. 

شیاطین سرخ در آخرین بازی تدارکاتی در بازی بزرگداشت وین رونی مقابل اورتون بازی خوبی انجام دادند؛ هر چند نه گل زدند و نه گل خوردند. از طرفی لسترسیتی در تورنمنت «چمپیونزکاپ» 4 بر2 مغلوب بارسلونا شد.

 تیم رانیری در فصل نقل و انتقالات، کانته را واگذار کرد اما فعلا بدنه اصلی تیم حفظ شده است.

 غیبت واردی 

 در بازی یکشنبه به احتمال زیاد جیمی واردی، ستاره فصل قبل لسترسیتی حضور ندارد. یکی از برتری گلزنان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس به دلیل حضور در یورو 2016 دیرتر از بقیه بازیکنان به تعطیلاتش خاتمه داده و به همین دلیل در شرایط بازی کردن نیست. احمد موسی، بازیکن جدید تیم هم با وجود گلزنی مقابل بارسلونا احتمالا از ابتدا در میدان حضور ندارد و شاید به صلاحدید رانیری از میانه‌های بازی راهی میدان داغ ویمبلی شود.

منچستریونایتد غایب خاصی ندارد و با تمام قوا به میدان می‌آید.

 لسترسیتی برای اولین بار گام به بازی سوپرجام انگلیس می‌گذارد اما منچستریونایتد قصد دارد با بیست و یکمین قهرمانی و اولین فتح این رقابت از سال 2013 بیش از پیش در صدر جدول پرافتخارترین تیم‌های سوپرجام انگلیس از سایرین فاصله بگیرد.

ترکیب احتمالی: 

منچستریونایتد: دخئا، شاو، بایلی، اسمالینگ، دارمیان، کریک، اشنایدرلین، مارسیال، میختاریان، زلاتان، رونی

لسترسیتی: اشمایکل، سمپسون، هوث، مورگان، فوش، آلبرایتون، درینک‌واتر، کینگ، محرز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y578j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرگوسن در مورینیو تکرار می شود