تاریخ انتشار: 1397/04/21 08:50
کد خبر: 139254

کشتی گیران تیم ملی امید انتخاب شدند

آزادکاران برتر مسابقه های کشتی انتخابی تیم ملی امید ایران شامگاه چهارشنبه پس از شکست حریفان خود در الیگودرز لرستان انتخاب شدند.
 کشتی گیران تیم ملی امید انتخاب شدند

رییس هیات کشتی لرستان با اعلام این خبر به خبرنگار گفت: در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک از لرستان، امیرپرسته از مازندران و پوریا ترکمان از تهران عنوان های نخست تا سوم را کسب کردند.

وحید والیزاده مرادی افزود: در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی از مازندران، افشین خوشبخت از البرز و محمد نامجو مطلق از گیلان و در وزن 65 کیلوگرم مرتضی قیاسی از لرستان، شایان حمزه از مازندران و علی اکبر زرودی از مازندران اول تا سوم شدند.

وی گفت: در وزن 70 کیلوگرم مجتبی عموزاده و علی فغانی از مازندران و محمد جعفری از تهران و در وزن 74 کیلوگرم نوید زنگنه از تهران، امیرحسین آریایی نژاد از مازندران و حسین مصطفوی از آذربایجان شرقی نفرات برتر شدند.

رئیس هیات کشتی لرستان افزود: در وزن 79 کیلوگرم مجتبی اصغری از گیلان، علیرضا نادعلی از البرز، محمد امیری از تهران و در وزن 86 کیلوگرم کامران قاسم پور از مازندران، آرش نیرآبادی از گلستان، محمدرضا مرادیانی از تهران اول تا سوم شدند.

وی اظهار داشت: در وزن 92کیلوگرم حسین شهبازی از تهران، علی مجرلو از مازندران، امیرارسلان تاتاری از خراسان رضوی، در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی بنگر از مازندران، مسعود خواجه صالحانی از تهران، حمیدرضا چراغی از مازندران و در وزن 125کیلوگرم، امین طاهری، محمد مرادی و محمدوثوق فیلایی اول تا سوم شدند.

والیزاده مرادی افزود: رقابت ها در بخش فرنگی نیز جمعه 22 تیرماه برگزار خواهد شد که لرستان با پنج وزن در آن رقابت‌ها حضور دارد.

وی گفت: در این رقابت ها 300 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار از استان های کشور در 10 وزن به مدت 2 روز با هم به رقابت می پردازند.

نفرات برتر این دوره از رقابت ها در قالب تیم های کشتی آزاد و فرنگی تیم ملی امید به مسابقات جهانی کشور رومانی اعزام می شوند.

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی امید روز چهارشنبه در ورزشگاه ملی الیگودرز آغاز شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9y85

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور زنوزی و الیاسی در اردوی تیم امید؛کدورت ها رفع شد!