تاریخ انتشار: 1402/04/18 21:11
کد خبر: 2990

ماموریت‌های غیر ممکن خطیر/ هفته طوفانی برای استقلال

علی خطیر با پذیرش سرپرستی مدیرعاملی استقلال روزهای سختی در پیش رو دارد.
ماموریت‌های غیر ممکن خطیر/ هفته طوفانی برای استقلال

پوریا منصوری؛ شاید بد‌بین‌ترین هوادار استقلال هم فکرش را نمی‌کرد اوضاع تیم محبوبش در بازار نقل‌وانتقالات اینچنین باشد و آبی پوشان در رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند.

با این حال رفتن حجت کریمی و انتصاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیر‌عاملی استقلال کور‌سوهای امید را در دل هواداران این تیم ایجاد کرد و آنها امیدوارند در روز‌های آینده ورق به نفع آبی‌ها در بازار تابستانه باز‌ گردد.

در حالی که تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سه رقیب جدی استقلال در روز‌های گذشته به اکثر اهداف خود در نقل‌وانتقالات رسیدند و خود را آماده لیگ بیست‌وسوم کرده‌اند، علی خطیر کار بسیار سختی را برای راضی کردن هواداران متعصب آبی پیش‌رو دارد.

انجام چند ماموریت غیر ممکن همانند خرید یک دروازه‌بان شش دانگ، تمدید قرار داد محمد‌حسین مرادمند، نگه داشتن مهدی قائدی، خرید یاسین سلمانی و سعید عزت‌واللهی که بشدت مورد توجه رقیب دیرینه آبی‌ها هم هستند، می‌تواند علاوه بر امیدوار کردن هواداران استقلال به فصل آینده، جایگاه خطیر را هم در سکو‌ها بشدت مستحکم کند.

حالا باید دید سرپرست جدید مدیر‌عاملی استقلال در روز‌های آینده چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند انتظارات جواد نکونام و هواداران این تیم را برآورده کند یا خیر؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ro8m2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خطیر مسئول مذاکره با استراماچونی شد