تاریخ انتشار: 1399/05/26 01:54
کد خبر: 57074

به چشمان از حدقه درآمده دمبله قسم! (عکس)

شاید لیون کم نام و نشان ترین تیم در بین 16 تیم مرحله یک هشتم بود، اما حالا آنها در نیمه نهایی حضور دارند.

 بعد از آن شروع فوق العاده روی نیمکت رم و البته در نهایت مغلوب شدن در کورس قهرمانی برابر یوونتوس، در این سالها کمتر نامی از رودی گارسیا شنیده بودیم، اما لیون تحت هدایت او حالا شگفتی ساز لیگ قهرمانان لقب گرفته و تا نیمه نهایی صعود کرده است.

گرچه بسیاری غلبه بر یوونتوس را بیشتر حاصل نمایش ضعیف بیانکونری دانسته و به انتقاد از مائوریتسیو ساری پرداختند، اما حالا این تیم نشان داد موفقیت هایش اتفاقی نبوده و می تواند با این دفاع منسجم رقیب دشواری برای بایرن مونیخ هم لقب بگیرد. شرایط البته در لیگ یک فرانسه متفاوت بود و در فصل نیمه تمام این کشور لیون در رتبه هفتم قرار گرفت، اما آنها در لیگ قهرمانان عملکردی فراتر از تصور داشته اند.

اوج کار رودی گارسیا را می توان تعویض طلایی او در نیمه دوم و وارد کردن موسی دمبله به میدان دانست. این بازیکن با به ثمر رساندن دو گل نقشی طلایی در صعود لیون و حذف تیم پپ گواردیولا ایفا کرد تا این چشمان از حدقه بیرون زده در لنز دوربین عکاسان به ثبت برسد. حالا در بین تمام نتایج عجیب این فصل لیگ قهرمانان، باید لیون را نامی قابل احترام حتی در صورت حذف مقابل بایرن مونیخ خطاب کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2757dd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیون با غلبه بر منچسترسیتی حریف بایرن مونیخ شد/ غول‌کش فرانسوی همچنان می‌تازد