تاریخ انتشار: 1399/02/01 19:34
کد خبر: 64774

تمدید قرارداد ستاره بایرن مونیخ قطعی شده است؟

آینده داوید آلابا در بایرن مونیخ در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در حال حاضر حفظ داوید آلابا، مدافع اتریشی یکی از دغدغه های مهم مدیران بایرن مونیخ به شمار می آید. طبق گزارش نشریه بیلد، داوید آلابا چند هفته پیش اولین پیشنهاد بایرن را رد کرد. البته صحبت درباره جدایی احتمالی و رفتن به خارج از آلمان بیشتر به نظر یک تاکتیک برای مذاکره است. در صورت عدم تحقق شرایط، داوید آلابا آماده جدایی بوده و علیرغم مشکلات مالی، بارسلونا هنوز به دنبال خرید این بازیکن است.

در حال حاضر مذاکرات بایرن با این بازیکن متوقف شده، زیرا مدیر برنامه اش پینی زهوی به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی تواند به آلمان سفر کند. مدیر برنامه آلابا همچنین مدیران بایرن را تحت فشار قرار داده اند تا پیشنهادی بهتر ارائه دهند.

البته بایرن نیز خود را تحت فشار نمی داند. آنها می دانند که بارسلونا و رئال مادرید به خرید این بازیکن علاقمند هستند، اما بارسا با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و حتی برای رئال مادرید نیز تحقق خواسته های آلابا دشوار است. بر خلاف مانوئل نویر و توماس مولر که بایرن به آنها پیشنهاد تمدید تا سال 2023 داد، در مورد آلابا شرایط متفاوت بوده و مدیران باشگاه خواهان ماندن او تا سال 2025 هستند. آلبا در حال حاضر 15 میلیون یورو به همراه پاداش در قرارداد فعلی دستمزد گرفته و یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275b6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کلوپ: موافقت با انتقال کوتینیو به بارسلونا تصمیم سختی بود