تاریخ انتشار: 1395/10/03 19:23
این خبر در حال به‌روز رسانی است
کد خبر: 240974

برانکو: خوشحالم بازیکنانم با انرژی و شوق بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم از اینکه بازیکنانم با انرژی و شوق بازی کردند.
برانکو: خوشحالم بازیکنانم با انرژی و شوق بازی کردند

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال سیاه‌جامگان و قهرمانی در نیم‌فصل اول لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: نمایشی عالی داشتیم. خیلی خوشحالم از اینکه بازیکنانم با انرژی و شوق بازی کردند.

وی افزود: بازیکنان و هواداران امروز شور و شوق فراوان داشتند و این مسئله بسیار برای من با ارزش و خوشحال کننده بود. شور و شوقی که هواداران روی سکوها داشتند به همه ما انرژی وارد کرد، به این خاطر توانستیم با یک بازی بسیار زیبا و جدید موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم. امروز چیزهای جدید و زیبایی در زمین اجرا کردیم و از هر نظر بازی در کنترل داشتیم.

برانکو با تمجید از شاگردانش یادآور شد: خوشحالم از اینکه قهرمان نیم فصل شدیم و این برای من که سال میلادی را جشن می‌گیرم بسیار زیبا بود. چیزی که برای من که مربی هستم بسیار اهمیت دارد، این است که ما امروز 90 دقیقه توپ و میدان را در کنترل داشتیم و حتی یک بار هم دروازه‌مان توسط حریف تهدید نشد. امروز با انرژی بسیار بالایی بازی کردیم و باید همین روند را در ادامه راه ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: جا دارد به همکار خوبم خداداد عزیزی خسته نباشید گفته و برای او در کارش آرزوی موفقیت می‌کنم. طبیعی است که او در شغل مربیگری مثل ما کارهای بسیار زیادی و سختی پیش‌رو دارد.

وی با بیان اینکه تیمش از هر نظر مستحق قهرمانی نیم‌فصل بود، اظهار داشت: ما امروز توانستیم جشن قهرمانی نیم فصل را بگیریم و تلاش می‌کنیم در نیمه دوم فصل هم با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم جشن قهرمانی بگیریم. خودتان دیدید امروز ما بازیکن 20 سال و زیر 20 سال را روی نیمکت داشتیم. ضمن این که محمد انصاری به علت بیماری نتوانست از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما وقتی که محسن ربیع‌خواه مصدوم شد مجبور شدیم انصاری را با آن شرایط به میدان بفرستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2786kv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و استقبال شدید هواداران مشهدی