تاریخ انتشار: 1395/10/05 19:05
برای استفاده از جوان ها ترسی ندارم؛
کد خبر: 240502

منصوریان: خوشحالم دو دروازه‌بان باصلابت در تیم‌ دارم/ اعتقاد به بدشانسی ندارم!

سرمربی استقلال گفت: در نقل و انتقالات جذب سه تا چهار بازیکن است البته این مسأله هم آن است که ما می‌خواهیم جایگاه جوانانمان را در امنیت نگه داریم.
منصوریان: خوشحالم دو دروازه‌بان باصلابت در تیم‌ دارم/ اعتقاد به بدشانسی ندارم!

علیرضا منصوریان پس از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: قبل از اینکه به مسائل فنی پردازش کنم باید تشکر ویژه از مسئولان فولاد مبارکه سپاهان داشته باشم و افرادی که 20 سال زحمت کشیدند تا این ورزشگاه آماده شود. تبریک می‌گویم به همه کسانی که این ورزشگاه را دست به دست هم درست کردند.

وی در مورد بازی افزود: بازی سنگینی بود. نیمه اول سعی و تلاش مان بر این بود که با توجه به شرایط روحی و روانی تیم و جابه جایی هایی که داشتیم بر بازی مسلط باشیم و خوب مدیریت کردیم. به تیرک دروازه زدیم. بعد از گلی که خوردیم بهم ریخته شدیم و نبض بازی 15 دقیقه را از دست دادیم. سه بار به تیر دروازه زدیم اعتقاد به بدشانسی ندارم و اعتقاد به زحمت دارم. نمی‌دانم چه دقیقه ای گل زدیم فکر کنم 94 گل زدیم اگر دقیقه 82 گل می زدیم امیدوار می شدیم که پیروز شویم. آخر بازی به ویسی گفتم کاش یک تیم برنده می شد.بازی زیبایی بود و فارغ از نتیجه، چمن خوب و ورزشگاه خوب اجازه داد به من و عبدالله بازی خوب کنیم.

وی ادامه داد: در هر هفته یکی، دو جوان خودشان را به ما تحمیل می‌کنند در این هفته برزای خودش را به ترکیب اصلی تیم تحمیل کرد. برایم مهم بود با سه امتیاز اصفهان را ترک کنم با تمام احترامی که برای سپاهان قائل هستم می‌خواستم پیروز شوم. پارسال و پیارسال با نفت اینجا آمدم کلمه FC فوتبال برازنده باشگاه سپاهان است اما می‌خواستیم سه امتیاز را بگیریم که بدشانسی گریبان ما را گرفت.

منصوریان تصریح کرد: سپاهان می‌توانست بعد از گلی که زد گل دومش را هم بزند اما از موقعیتش استفاده نکرد و ما به بازی برگشتیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه نتیجه مسابقه عادلانه بود یا نه، گفت: باید منطقی فکر کرد اگر در دقیقه 94 گل نمی‌زدیم و ما در دقیقه 80 گل مساوی را زده بودیم و چند موقعیت گل را خراب می‌کردیم می‌گفتم این نتیجه غیرعادلانه است اما بعد از اینکه ویسی تیمش دو، سه موقعیت خراب کرد ما به بازی برگشتیم به او هم گفتم که ای کاش یک تیم برنده می‌شد و گل دوم را می‌زد برای او احترام قائل هستم.

وی در مورد استفاده از بازیکنان جوان مثل سید حسین حسینی در بازی امروز، اظهار داشت: در تیم ملی امید تجربه کار کردن با جوانان را داشتم با نسلی مثل پیام صادقیان، محسن مسلمان، یعقوب کریمی، کاوه رضایی و ... کار کردم و می‌دانم که می‌توان به جوان‌ها اعتماد کرد. آنها سرمایه‌های گران‌قیمتی هستند که اگر به موقع از آنها استفاده کنیم موفق خواهیم شد. پتانسیل جوان آنقدر بالا است که در دقیقه 94 هم می‌توان انتظار گلزنی داشت.

وی افزود: البته باید ستون فقرات تیم‌مان را روی استفاده از بازیکنان باتجربه بگذاریم تا ریتم حرکتی ما به صورت پاندولی و رو به بالا باشد. زکی‌پور امروز با 21 سال سن به میدان رفت و نفراتی مثل حق‌دوست و حسینی بسیار جوان بودند، شما نگاه کنید و ببینید که سه کاپیتان ما روی نیمکت حضور داشتند. خسرو حیدری، مهدی رحمتی و یعقوب کریمی روی نیمکت نشسته بودند. این تیم به کمک تیم درونی زمین می‌آید. رحمتی حسینی را راهی زمین کرد و حیدری مثل یک مربی روی نیمکت کنارمان بود. این جوان‌ها به همین سادگی نمی‌توانند اینقدر خوب کار کنند بلکه این اعتماد به نفس را از بازیکنان بزرگ به دست می‌آورند.

منصوریان در ادامه تأکید کرد: بسیار خوشحالم که دو دروازه‌بان باصلابت در تیم‌مان داریم جا دارد به حمید بابازاده خسته نباشید بگویم او هر چند سال یکبار گلر خوبی به فوتبال ایران معرفی می‌کند. برای استفاده از جوان‌ها ترسی نداریم.

سرمربی استقلال در مورد نقل و انتقالات تیمش در نیم‌فصل، گفت: ماکسیمم کارمان در نقل و انتقالات جذب سه تا چهار بازیکن است البته این مسأله هم آن است که ما می‌خواهیم جایگاه جوانانمان را در امنیت نگه داریم. شاید گاهی برخی در نیم‌فصل 9 تا 10 خرید انجام دهند اما ما به 3 بازیکن برای تقویت تیم‌مان نیاز داریم اگر بتوانیم این بازیکنان باتجربه را استفاده کنیم تیم‌مان شکل می گیرد و مهار بازیکنان سخت می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278axe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حمایت آقای گل از دروازه بان آبی پوشان + عکس
به امید روز خوب برای پسر گل آبی؛