تاریخ انتشار: 1395/09/01 23:06
کد خبر: 247798

نساجی در نوسان و بحران/دوباره اعتصاب و جنگ اعصاب!

اوضاع در نساجی پیچیده تر شد و دوباره بازیکنان استعفا کردند تا وضعیت ناگوار باقی بماند.
نساجی در نوسان و بحران/دوباره اعتصاب و جنگ اعصاب!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، هیچ چیز سر و شکل درستی ندارد و انگار نمی خواهد نساجی راحت شود. نساجی با احوالاتی عجیب و پرنوسان به زندگی ادامه می دهد و مشکل اینجاست که برای حل و فصل دغدغه اش وقت نمی گذارند.

فکری: الان من هستم و یک تیم

محمود فکری انتقادات تندی می کند: مدیرعامل باشگاه نساجی به هیچ وجه پاسخگوی مشکلات پیش آمده برای تیم ما نیست. بازیکنان نساجی به خاطر مشکلات مالی اعتصاب کردند. متأسفانه از چند ماه قبل که مالک باشگاه اعلام کرد دیگر تیم‌داری نمی‌کند، تیم ما نه مدیرعامل دارد که پاسخگو باشد و نه فرد دیگری جواب بازیکنان مرا می‌دهد. ابراهیمی به هیچ وجه پاسخگو نیست. او فقط یک سری افراد رسانه‌ای را با خود همراه کرده است که همین افراد مشکلات باشگاه ما را منعکس نمی‌کنند. الآن من هستم و یک تیم. ما هر روز در فرمانداری، استانداری و تربیت بدنی به دنبال پول هستیم تا جوابگوی بازیکنان باشیم. ما همین شرایطی را هم که در جدول داریم به خاطر همت بچه‌هاست، اما متأسفانه کسی جوابگوی آنها نیست و تمام کاسه و کوزه‌ها را هم سر بازیکنان می‌شکنند که اگر بازیکنان بومی بودند این اتفاقات نمی‌افتاد. این در حالی است که همان بازیکنان بومی، وقتی اول فصل به آنها گفتیم بیایید، حتی برای یک جلسه تمرین هم نیامدند، چه برسد به ۱۴ هفته مسابقه. بازیکنان نساجی همت کردند و آمدند، ولی به جای حمایت و پشتیبانی وصله‌های ناجور به آنها می‌چسبانند.

ابراهیمی رفت

مهدی ابراهیمی مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به دلیل مشکلات مالی باشگاه و اعتصاب بازیکنان از سمت خود استعفا کرد و رفت.نساجی مدت‌هاست که درگیر مشکلات مالی است و بازیکنان این تیم در هفته‌های گذشته بارها دست به اعتصاب زدند که آخرین آن عصر دوشنبه بود. بازیکنان نساجی حتی قبل از دیدار با نفت تهران در جام حذفی نیز اعلام کردند دیگر به میدان نمی‌روند!

رمضانی: بازیکنان حق دارند!

حمید رمضانی قایم مقام هم می گوید: من به بازیکنان حق می‌دهم که برای دریافت مطالبات خود معترض شوند اما شاید این راه مناسبی برای دریافت مطالبات نباشد ولی بازیکنان تصور می‌کنند که شاید این بهترین راه حل است.

وی ادامه می دهد: جلسه خوبی در استانداری داشتیم با این حال بعد از جلسه در استانداری من ابراز امیدواری نکردم زیرا می‌دانم که برای هزینه و پرداخت پول در دولت باید ردیف بودجه وجود داشته باشد. با این حال معاون استاندار ۵۰ میلیون تومان به تیم کمک کرد که مسکن ضعیفی بود. با این پول‌ها دردی درمان نمی‌شود. با این حال از استانداری ممنون هستیم.

رمضانی حرف عجیبی می زند: تصور می‌کنم که پرهام ته دلش راضی نیست که باشگاه نساجی مازندران را واگذار کند. اگر او خواهان عذرخواهی کسی است من حاضرم به عنوان نماینده باشگاه‌، بازیکنان و مربیان از او معذرت بخواهم. پرهام بیش از ۸ سال است که هزینه‌های باشگاه نساجی را پرداخت می‌کند و امسال هم که گفته هزینه نمی‌کند ۳۰۰ میلیون تومان تاکنون هزینه کرده است. دلخوشی مردم قائمشهر تیم نساجی است و باید از عشق و علاقه به این تیم بهره مناسب برد و نباید این علاقه و هواداری تبدیل به معضلی اجتماعی شود.

قائم مقام باشگاه در مورد عملکرد مدیرعامل باشگاه می گوید: ایشان می‌خواهد استعفا کند و من هم به عنوان قائم مقام باشگاه دیگر حرفی ندارم که به بازیکنان بزنم. مگر چقدر می‌توان به بازیکنان گفت که با من بمیری و تو بمیری بازی کنند. تصورم این است برخی داخل استان نمی‌خواهند این تیم جان بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278e5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فحاشی سرمربی استقلالی به هواداران نساجی