تاریخ انتشار: 1395/08/26 16:52
کد خبر: 248798

شهاب دارایی: بدشانسی و داوری بلای جان خیبر شده است

بازیکن تیم فوتبال خیبر خرم آباد از دو عامل مهم در نتیجه نگرفتن این تیم سخن گفت.
شهاب دارایی: بدشانسی و داوری بلای جان خیبر شده است

شهاب دارایی مهاجم سرعتی خیبر درگفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: با توجه به تمرینات پرفشار و مفید توسط کادر فنی الحمداله خیلی خوب و دقیق داریم پیش میرویم. تیم به سطح بالایی از آمادگی ذهنی رسیده و همه تلاشمان را کردیم و میکنیم تا به اهدافمان برسیم.

وی افزود: متاسفانه داوری و بدشانسی دو عامل اصلی در مقابل ما ایستاده اند و هرکاری کردیم تاالان موفق نشدیم مغلوبشان کنیم انشالله با دقت بیشتر حتما درادامه لیگ موفق خواهیم شد. اگر مثل  همیشه هوادارها  کنارمان باشند و مسئولین همه پای کار بیایند قول میدهیم حتی صعود کنیم.

وی ادامه داد: آقای حق دوست تاکتیک شناور دارد و در هربازی برای فتح دروازه حریف چندین تاکتیک را اجرا میکنیم. از نکات ویژه این روزهای خیبر، پرس در زمین حریف است هرچند توان بدنی زیادی میطلبد ولی باکمک مربیان فهیم و پشتکار بچه ها هیچ مشکلی در این خصوص نداریم. یکی از عوامل برتری ما در مقابل ملوان همین روش بود.

دارایی در پایان گفت: بازی بعدی ما مقابل بادران تیمی ناشناخته ولی پر مهره و باامکانات خوب استـ ولی مطمئن باشید با شکست دادن این تیم شادی را به مردم خرم آباد هدیه میدهیم. از همه کسانی که به فکر خیبر  هستند و قدمی برمیدارند کمال تشکر را داریم. انشالله با گلزنی جواب اعتمادهای سرمربی بزرگ خیبر را  خواهم  داد.

مصاحبه: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278rev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهاب دارایی: حضور داوود حق دوست بمب روحیه بود
اختصاصی/