تاریخ انتشار: 1397/12/11 20:15
کد خبر: 108026

خالد شفیعی: شان دادیم که تیم خوبی هستیم

خالد شفیعی مدافع سپاهان می گوید که تیمش در دیدار روز گذشته برابر تراکتورسازی مانند هفته های گذشته خوب نبوده است.
خالد شفیعی: شان دادیم که تیم خوبی هستیم

خالد شفیعی مدافع تیم فوتبال سپاهان که روز گذشته به ورزشگاه یادگار امام تبریز بازگشته بود  در مورد دیدار برابر تراکتورسازی که با نتیجه 2 بر صفر خاتمه یافت، گفت: من و چند نفر دیگر مثل کیانی و ایران پوریان می دانستیم بازی سختی است؛ البته من نسبت به کیانی و ایران پوریان کمتر در تبریز بوده ام. امسال تراکتورسازی نهایت استفاده را از تماشاگران می کند و نتایج خوبی می گیرد. ما البته نسبت به گذشته بازی خوبی انجام ندادیم و بازی را واگذار کردیم.

شماره 44 تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا سپاهان در مجموع عملکرد خوبی داشته یا خیر، بیان کرد: نیمه دوم نسبت به نیمه اول خیلی بهتر شدیم، ولی به عنوان یک بازیکن توقع از تیمم بالا است. امسال نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و پتانسیل بالایی داریم در مجموع مقابل تراکتورسازی خوب نبودیم.

شفیعی در مورد ضربه مهدی پور که گل اول بازی را رقم زد، عنوان کرد: مهدی پور در بازی های گذشته هم نشان داده بود که ضربه های خوبی می زند. البته فکر می کنم آن صحنه خطا نبود و یک طوری خطا را گرفت آقای شجاعی. این نکات گوشزد شده بود. خوب نبودیم ولی باید تمرکز کنیم تا در بازی های آینده بهتر بازی کنیم.

سوال بعدی ما از شفیعی در مورد رفتار کنایه آمیزی بود که هواداران تبریزی در استادیوم یادگار از خود نشان دادند؛ مدافع سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در این مورد می گوید: ما چندین سال آنجا بودیم؛ البته همانطور که گفتم من به اندازه مهدی کیانی و ایران پوریان سابقه ندارم. در آن زمان اما هر کسی از تراکتور می رفت و برمی گشت مورد تشویق و محبت هواداران بود. حالا نمی دانم چه شد. دوست نداشتند تشویق کنند؛ نمی شود خرده گرفت؛ ولی به نظرم این فوتبال ها تمام می شود و بهتر است چیزهای قشنگ به جا بماند.

شفیعی در مورد اینکه هنوز از باشگاه تراکتورسازی مطالباتی دارد یا خیر، ادامه داد: قشنگ نبود آن کنایه ها؛ اینکه ما را بی غیرت جلوه بدهند. می توانستند بهتر رفتار کنند و ما هم در رفتارمان نشان دادیم که نسبت به هر پیراهنی که پوشیدیم تعصب داشتیم. من خودم دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و مهم نیست کجا باشم. در چند سالی هم که آنجا بودیم مبالغ زیای از قراردادمان ماند. کیانی و ایران پوریان بیشتر طلب دارند ولی قرارداد ما هم به طور کامل پرداخت نشده.

مدافع میانی سپاهان که هنوز فرصت بازی در نیم فصل دوم را به دست نیاورده، در این رابطه اضافه کرد: من به عنوان بازیکن وظیفه دارم تمرین کنم. خودم از عملکرد خودم رضایت دارم. تمرین می کنم و دیگر بستگی به کادر فنی دارد که بازی کنم یا نه. اگر بازی کنم که با تمام وجود بازی می کنم؛ اگر هم نه که برای هم تیمی هایم دعا می کنم.

بازیکن 31 ساله طلایی پوشان در مورد رقابتی که در صدر جدول با حضور 5 تیم ایجاد شده، توضیح داد: برخلاف سال‌های قبل جدول خیلی فشرده شده؛ تیم ها با هم رقابت می‌کنند و بالای جدول امتیارات نزدیک است. این لیگ را جذاب‌تر می کند و در این رقابت تیم‌هایی موفق می شوند که اول تمرکز روی کار خودشان باشد و دوم اینکه کمتر اشتباه کنند.

سوال بعدی ما از مدافع سپاهان در مورد بیانیه‌هایی بود که این روزها به عادت تبدیل شده که او پاسخ داد: من به عنوان بازیکن کاری به بیانیه ندارم. اگر تیمی می خواهد موفق باشد باید تمرکزش روی کار خودش باشد.اگر هر کسی در چارچوب کاری خود عمل کند موفق می شود. اگر قرار است اتفاقی بیافتد برای تیمم به وسیله تمرکز داشتن من و کادر فنی است و حمایت مدیران و حضور هواداران در بازی ها؛ اینکه هر کس در چارچوب خودش عمل کند. بهترین کارآیی با تمرکز به دست می آید.

وی در مورد اینکه چرا روز گذشته با استتار به زمین بازی رفته بود، افزود:  برای این نبود که کسی من را نشناسد یا چیزی نگوید؛ هوا سرد بود و فقط برای همین صورتم را پوشانده بودم.

در نهایت خالد شفیعی به این سوال پاسخ داد که وقفه 14 روزه چه تاثیری در شکست مقابل تراکتورسازی داشته که او بیان کرد: صد در صد تاثیر دارد. تیم ما روند خوبی داشت. وقتی روی روند خوبی قدم برمی داری و فاصله اینطوری ایجاد می شود به ضرر تیم می شود ولی باید قدرت و توانایی را بالا ببریم که این چیزها نتواند مانع امتیاز گرفتن ما شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279jpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ستاره مصدوم سپاهان باز می گردد