تاریخ انتشار: 1397/06/02 10:57
کد خبر: 133198

PSG ستاره ارزشمند خود را از خواهد داد

یولیان دراکسلر ملی‌پوش آلمانی پاری سن ژرمن که در این تیم فرانسوی به عنوان وینگر بازی کرده و در فصل گذشته یکی از مهره‌های تاثیرگذار پی اس جی بوده در فصل نقل و انتقالات جاری یکی از پرخواهان‌ترین بازیکنان اروپایی بوده.
PSG ستاره ارزشمند خود را از خواهد داد

به نظر می‌رسد تقریباً تمامی تیم‌های اروپایی‌ای که به  دنبال هافبک خلاقی می‌گردند که بتواند هم در مرکز خط میانی و هم به عنوان وینگر بازی کند، در این پنجره‌ی نقل و انتقالات خواهان جذب دراکسلر بوده‌اند. چرا که دراکسلر در تیم ملی آلمان به درخواست یواخیم لوو در مرکز خط میانی بازی کرده و در پاری سن ژرمن به عنوان وینگر به میدان می‌رود. دراکسلر در هر دو پست نشان داده بازیکن قابلی است، فوتبالیستی که مربیان می‌توانند روی او حساب کنند. 

وبسایت ورزشی فرانسوی Lo 10 Sports گزارش داد احتمال بازگشت دراکسلر به آلمان بالا است چرا که باشگاه‌های بوروسیا دورتموند، لایپزیش و شالکه خواهان به خدمت گرفتن او هستند. این درحالی است که توماس توخل، سرمربی آلمانی پی اس جی از چندی پیش به روسای باشگاه اعلام کرده بود که دراکسلر را برای فصل پیش رو لازم دارد. 

این درحالی است که دراکسلر از مدتها پیش مورد نظر باشگاه‌های آرسنال و لیورپول بوده و در ضمن ادعا می‌شد که تاتنهام هم برای به خدمت گرفتن این هافبک آلمانی با پاری سن ژرمن مذاکره کرده است. از این گذشته در هفته‌های اخیر رسانه‌های اسپانیایی ادعا کردند رئال مادرید به جذب این ستاره‌ی آلمانی ابراز علاقه کرده. ای سی میلان هم باشگاه دیگری است که به گزارش رسانه‌های ایتالیایی زمانی برای جذب دراکسلر با باشگاه پاریسی وارد مذاکره شده بود. 

یولیان دراکسلر سال 2017 با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از باشگاه ولفسبورگ به پاری سن ژرمن پیوست. او دو سال قبل از آن نیز به قراردادی 45 یورویی از شالکه روانه‌ی ولفسبورگ شده بود. این بازیکن 24ساله هنوز برای پیشرفت جای زیادی دارد و اگر بخواهد فوتبال خود را در باشگاهی به جز پاری سن ژرمن ادامه دهد باید به تیمی منتقل شود که مدت زمان بازی زیادی در اختیارش بگذارد. 

باید دید در روزهای باقی مانده از پنجره‌ی نقل و انتقالات، نگرانی توخل از بابت از دست دادن وینگر  آلمانی‌اش برطرف خواهد شد یا در فصل جدید بوندس‌لیگا شاهد حضور دراکسلر در یکی از تیم‌های آلمانی خواهیم بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27amze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل مسئولیت باخت سنگین مقابل آرسنال را بر عهده گرفت