تاریخ انتشار: 1397/11/10 15:03
کد خبر: 111926

انقلاب مس کرمان با پاهای تیکدری؛ نگاه ویژه دست‌نشان به مهدی

مس کرمان در دیداری بسیار حساس و حیاتی باید در کرج به مصاف گل ریحان برود.
انقلاب مس کرمان با پاهای تیکدری؛ نگاه ویژه دست‌نشان به مهدی

درحالی که مس کرمان با شرایط نوسانی خود هنوز طعم برد در نیم فصل دوم را به خود ندیده است، یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود اما باتوجه به تحت فشار قرار گرفتن دست‌نشان، وی در بازی با گل ریحان محکوم به برد است.

البته مجتبی حسینی و گل ریحان البرز نیز برای ماندن در کورس مسابقات، باید سه امتیاز بازی را کسب کنند تا فاصله خود با صدر را کم کند اما آنچه مهم است، نتیجه دست نشان در این بازی است زیرا این بازی آخرین فرصت مدیریت مس به نادر است و اگر او نتواند پیروز میدان شود، ساکش را باید از کرمان جمع کند و به شهرش یعنی قائمشهر باز گردد.

یکی از ستاره‌های مس کرمان در این فصل، مهدی تیکدری است. بازیکنی که در این فصل موفق شد 5 گل بزند و 4 پاس گل بدهد. مس برای رهایی از وضعیت بحرانی نیاز به تحول در ورزشگاه انقلاب کرج دارد. دست‌نشان که در خط حمله بازیکن مورد اعتمادی در اختیار ندارد، نگاه ویژه‌ای به تیکدری دوخته است. بازیکنی که با رد پیشنهادات پرسپولیس و سپاهان، تا پایان فصل در مس ماند تا طعم لیگ برتری شدن را با تیم شهرش تجربه کند.

همواره اگر تیکدری آماده باشد، مس نیز روزهای خوشی را سپری کرده است. باید دید در بازی این هفته مس و گل ریحان، آیا تیکدری روی فرم ایده آل خود قرار می‌گیرد تا مانع اخراج دست‌نشان شود یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kd9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محبوب مجاز: بازی مقابل تیم سابق سخت است اما انگیزه بالایی دارم
مهاجم مس کرمان مطرح کرد؛