تاریخ انتشار: 1396/01/24 12:25
اختصاصی| کاپیتان خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 217450

پژمان نوری: گل به مس حس خوبی داشت/ امیدهای خونه به خونه می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند

کاپیتان تیم فوتبال خونه به خونه مازندران ضمن تبریک بابت قهرمانی تیم فوتبال امیدهای خونه به خونه در لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور گفت: بازیکنان این تیم واقعاً آینده ی فوتبال ایران هستند و اگر قدرخودشان را بدانند و با همین روال پیش بروند هر کدام از آن ها آینده ی درخشانی خواهند داشت.
پژمان نوری: گل به مس حس خوبی داشت/ امیدهای خونه به خونه می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند

پژمان نوری در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت: من چند بازی آن ها را دیدم. تیم امید خونه به خونه بازیکن های بسیار خوبی دارد و به جرأت می گویم طی دو سه سال آینده نیمی از این بازیکنان می توانند در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشته باشند. البته اگه قدر خودشان را بدانند و به تمرینات شان ادامه دهند و نصیحت های مربیان شان را گوش فرا دهند.

نوری در مورد برد خونه به خونه مقابل مس کرمان نیز گفت: بازی خیلی سخت و طاقت فرسائی بود. مهمترین چیز هوای شهر کرمان بود که بسیار سنگین بود و از لحاظ تنفسی مشکل ایجاد می کرد. اما بچه ها واقعا یکدل بودند و هم قسم شدند تا از این بازی نتیجه بگیرند. همان طور هم که دیدید همه بچه ها تلاش کردند که خدا را شکر توانستیم با سه امتیاز به بابل برگردیم.

وی در مورد شباهت گل زیبایش به مس کرمان با گلی که در بازی با نساجی به ثمر رساند، گفت: در مورد گلم باید بگویم که واقعا حس خوب تمام بازیکنان پشت آن توپ بود و همان طور که خودتان دیدید بعد از گلی که زدیم تمام نیمکت و تمام بازیکنان ذخیره خوشحالی می کردند. به نظر من این تمام حسی بود که پشت آن گل بود و زحمات تمام بچه ها بود. بدون تعارف بگویم این کمک خداست که خیلی دوست مان دارد و کمک مان کرده و باعث شد زحمات مان نتیجه بدهد.

مدافع هافبک تیم خونه به خونه ضمن تشکر از هوادارانی که به کرمان آمده بودند گفت: پس از بازی در همان رختکن از هواداران عزیز تشکر کردم. باید دست تک تک این عاشقان واقعی فوتبال را بوسید که این همه راه آمدند و با قلب شان تیم خودشان را تشویق کردند و خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدیم و خوشحال به بابل برگشتند.

پژمان نوری در خصوص جایگاه تیمش در جدول رده بندی گفت: ما هم مانند سایر تیم ها امیدواریم. تمام آدم ها به امید زنده اند و ما هم باید در بازی های آینده نتایج مطلوبی بگیریم و منتظر نتایج سایر حریفان باشیم ولی خب هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

کاپیتان خونه به خونه در پایان گفت: لازم است یکبار دیگر قهرمانی تیم امید را به مدیریت باشگاه و عوامل و بازیکنان تبریک بگویم و امیدوارم قدر خودشان را بدانند تا در آینده ای نزدیک تک تک آنها را در سطح اول فوتبال کشور و تیم ملی فوتبال ببینیم. ان شاالله با صعود تیم بزرگسالان خونه به خونه نیز بتوانیم مانند امروز یکبار دیگر شادی را به برادران حسن زاده و فوتبال دوستان استان و شهر بابل هدیه دهیم.

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با 48 امتیاز در رده هفتم جدول رقابت های لیگ یک قرار دارد.

خبرنگار: "محمد نعمتی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m8x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپرگل دیدنی پژمان نوری به مس کرمان + فیلم

تیم امید خونه به خونه قهرمان لیگ برتر امیدهای کشور شد
اختصاصی| در اولین سال حضور مازنی‌ها؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛