تاریخ انتشار: 1396/02/19 23:26
کد خبر: 211774

استقلال می تواند العین را ببرد اما به این شرط

برد الاهلی مقابل لوکوموتیو، صدرنشینی این تیم در گروه A لیگ قهرمانان را قطعی کرد و استقلال، با وجود برد در بازی آخر به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی رسید. 

 

استقلال در دور یک هشتم نهایی، روبروی العین امارات قرار می‌گیرد. تیمی که شاید، ضعیف‌ترین تیم بین سرگروه‌های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

العین در حال حاضر، چهارمین تیم جدول رده بندی امارات است. پایین‌تر از الاهلی رده سومی، که در همین گروه کنار استقلال قرار داشت. استقلال در دو بازی رفت و برگشت، در مجموع به الاهلی باخت اما فاصله نزدیک دو تیم، نشان داد استقلالی‌ها ماموریت غیر ممکنی برای شکست این تیم ندارند.

 

با توجه به فاصله نسبی بین الاهلی و العین، شاید استقلال بیشترین شانس را بین نماینده‌های ایران برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد. به امید اینکه خیز بلند آن‌ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان، به این زودی‌ها تمام نشود.

 

در هر حال شاگردان  منصوریان توان پیروزی برابر العین را دارند ولی اگر قرار بر این باشد باید در وهله اول خط دفاعی و خصوصا درون دروازه خود را مواظب باشند چرا که در طی چند بازی گذشته اشتباهات درون دروازه این تیم برای استقلال دردسرساز شده است و شاید کوچکترین اشتباه در بازی برابر العین منجر به شکست شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m9me

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 الاهلی استقلال را به نبرد العین می‌فرستد