تاریخ انتشار: 1396/01/11 18:43
اختصاصی| سرمربی نفت مسجدسلیمان مطرح کرد؛
کد خبر: 220198

سرمربی استقلالی: باید 4 گل به سپیدرود می‌زدیم/ زیباترین بازی هفته را انجام دادیم

با توقف سپیدرود توسط نفت مسجدسلیمان اکثر تیم های بالای جدولی با خیال راحت تری به کارشان ادامه خواهند داد.
سرمربی استقلالی: باید 4 گل به سپیدرود می‌زدیم/ زیباترین بازی هفته را انجام دادیم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره پیروزی مقابل سپیدرود گفت: بعد از نتیجه گیری در دو بازی قبلی مان و پیروزی مقابل آلومینیوم اراک و تساوی با پارس جنوبی جم تیم با روحیه سال 95 را به پایان برد و این خودباوری در بچه های ما به وجود آمد که می توانند تیم بالای جدولی را ببرند.

وی در ادامه گفت: بازیکنان تمام برنامه هایی که به آنها گوشزد شده بود را مو به مو در زمین انجام دادند و توانستیم تمام فرصت ها را از حریف بگیریم. در نیمه دوم هم 4، 5 موقعیت گلزنی داشتیم ولی کم دقتی بچه ها باعث شد که به همین یک گل بسنده کنیم و پیروز میدان باشیم. 

سرمربی نفت بازی با سپیدرود را یکی از زیباترین بازی های هفته بیست و نهم می داند: معتقدم این یکی از زیباترین بازی های این هفته بود که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و کمی از انتهای جدول فاصله بگیریم.

او در پایان افزود: بازی هفته بعدمان از این بازی سخت تر است چون با وحدت یزد تیم پایین جدولی بازی داریم، آنها می خواهند از انتهای جدول فرار کنند و به امتیاز این بازی نیاز دارند یزدی ها تمام تلاششان را می کنند و انگیزه این را دارند که در بازی خانگی امتیاز بگیرند. امیدوارم بچه های ما پیروزی این هفته مقابل سپیدرود را به فراموشی بسپارند و خودشان را برای بازی با وحدت یزد آماده کنند. اگر بتوانیم از سد آنها گذر کنیم و پیروز شویم دیگر خیالمان از سقوط راحت می شود. امیدوارم بازی به بازی عملکردمان بهتر شود و بتوانیم امتیازات بیشتری کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mege

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگزاری بازی پارس جنوبی و نفت مسجدسلیمان در ماه آینده!