تاریخ انتشار: 1396/03/06 15:34
کد خبر: 208150

کاپیتان استقلالی تیم ملی در لیگ هفدهم سرخپوش می شود

 یکی از کوتاه‌ترین دوره‌های کاپیتانی در تاریخ تیم‌ملی، برای آندو تیموریان اتفاق افتاد.
کاپیتان استقلالی تیم ملی در لیگ هفدهم سرخپوش می شود
او مدتی بعد از گرفتن بازوبند، دیگر به تیم‌ملی دعوت نشد و بعد از خط خوردن از اردوی آخر تیم کی‌روش، به نظر می‌رسد دوران حضور تیموریان در تیم ملی به پایان رسیده است. آندرانیک در شروع لیگ شانزدهم به ماشین‌سازی پیوست و بعد به نفت تهران منتقل شد اما هیچکدام از این دو باشگاه به سامورایی کمک نکردند تا دوباره به تکل‌ها و قطع‌توپ‌های فوق‌العاده‌اش برگردد. او ترجیح می‌دهد به استقلال برگردد اما شیفتگی آبی‌ها برای این بازیکن دیگر به اندازه گذشته نیست.
حالا از سپیدرود رشت، به عنوان یکی از مشتریان جدی این بازیکن نام برده می‌شود. باشگاهی که پیرمردها هنوز هم محور اصلی‌اش هستند و در آن هیچ اراده‌ای برای جوانگرایی احساس نمی‌شود. یک سال قبل، حسین کعبی مهم‌ترین خرید سپیدرود بود. بازیکنی که هیچ پیشنهادی نداشت و به جز نظرمحمدی، هیچ مربی دیگری حاضر نبود برای به خدمت‌گرفتن‌اش ریسک کند.
 
حسین در سپیدرود فراتر از حد انتظار ظاهر شد و سرانجام گل صعود این تیم به لیگ برتر را به ثمر رساند. تجربه او، کمک بزرگی برای قرمزهای رشت بود و شاید همین موضوع، باشگاه را برای امضای قرارداد با یک بازیکن باتجربه دیگر ترغیب کرده است. رشت، مقصد ایده‌آلی برای بازنشستگی به نظر می‌رسد و شاید بعد از کعبی، آندو نیز آخرین نفس‌های فوتبال‌اش را در این شهر سپری کند. علیرغم افت کیفیت آندو اما مبلغ قرارداد او افت چندانی نکرده و احتمالا این یک مانع بزرگ برای پیوستن این بازیکن به سپیدرود خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mqke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلالی در آستانه سرخپوش شدن