تاریخ انتشار: 1396/02/01 23:35
کد خبر: 215526

یک سوال از جلال حسینی که دوستش داریم/ خود شما بی‌گناهی؟

یک سوال از جلال حسینی که دوستش داریم/ خود شما بی‌گناهی؟

دوشنبه‌شب عادل فردوسی‌پور آیتمی از مصاحبه صمیمی و متفاوت همکارانش با چند بازیکن پرسپولیس را روی آنتن برد که در مجموع کار نسبتا خوبی بود. محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و کمال کامیابی‌نیا که به قول خودشان سه تفنگدار پرسپولیس هستند در کنار زوج بوشهری تیم یعنی طارمی و ماهینی حرف‌های سرگرم‌کننده جالبی زدند و بعد از قهرمانی، به سبک خودشان هواداران را شاد کردند. این وسط با همه شوخی شد، از جمله جلال حسینی که کاپیتان مقتدر تیم است. البته بازیکنان در بخش جدی مدعی شدند به شدت به حسینی احترام می‌گذارند، اما در قسمت فان ماجرا، ماهینی از واکنش‌های جلال به او بعد از گل خوردن‌های پرسپولیس صحبت کرد که اصلا هم تند و عجیب نبود. با این وجود در کمال تعجب حسینی این دو خط شوخی را هم تحمل نکرد و همان نیمه‌های شب در مصاحبه با یک خبرگزاری به شدت به همبازیانش یورش برد. او طارمی و ماهینی را به ایفای نقش متهم کرد و هشدار داد که بازیکنان باید جایگاه خودشان را بدانند! آیا واقعا این همه شتاب و تندروی برای اعلام انزجار از یک شوخی ساده آن هم بعد از قهرمانی در یک فصل سخت، لازم بود؟ و آیا بدون چنین کاری، مردم نمی‌فهمیدند که حسینی چقدر کاپیتان مقتدری است؟ از همه مهم‌تر اینکه آیا امکان نداشت آقا جلال چند ساعت دندان روی جگر بگذارد و به جای انظار عمومی در خلوت دوستانه از طارمی و ماهینی گله کند؟ حقیقتا رفتاری که حسینی بامداد سه‌شنبه انجام داد، حتی از بازیکنان 18ساله نوظهور هم بعید بود.

الان چرا جلوی الهلال نیستی؟

مسلما جلال حسینی یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت پرسپولیس در لیگ شانزدهم بوده که به اندازه کافی هم مردم و رسانه‌ها از او تجلیل کرده‌اند. این اما نباید مانع از برشمردن ضعف‌ها باشد. حقیقت آن است که جلال در یک سال گذشته بیش از حد عصبی و هیجان‌زده نشان داده که از آدمی با کسوت و تجربه او بعید است. همین حالا پرسپولیس باید بازی مرگ و زندگی‌اش برابر الهلال را بدون حسینی برگزار کند، چون کاپیتان سرخ‌ها آخر بازی با الریان در یک دعوای مفت یک کارت الکی گرفت و دواخطاره شد. جالب اینجاست که حسینی بعد از پایان مسابقه در میکس‌زون به جای پشیمانی از اتفاقی بدی که رخ داده ادعا کرد اگر خسته نبود، جواب بهتری به گلر الریان می‌داد! این کارها، این حرف‌ها چقدر از جلال باورنکردنی است.

کلکسیون خشم

جلال حسینی در یک سال گذشته کلکسیونی از رفتارهای خشمگینانه را نشان داده که بعضی از آنها واقعا نالازم و دور از ذهن بوده‌اند. حالا کاری به درگیری با مهدی رحمتی و اتفاقات آخر داربی نداریم و آن را پای هیجان مسابقه می‌گذاریم، اما اینکه او مثلا به خاطر کارشناسی داوری رضا غیاثی به این چهره حمله کند و تهدید کند: «هر چه حقت باشد می‌گویم» واقعا جالب نیست. جلال که در بازی با گسترش‌فولاد به خاطر دریافت کارت زرد به شدت عصبانی شد و وسط زمین معرکه گرفت، در مسابقات ملی هم کم و بیش همین چهره را از خودش نشان داده؛ مثل میکس‌زون بازی با قطر که در کمال شگفتی ادعا کرد بازیکنان تیم حریف «غیرت» ندارند. به هر حال انتظارها از کاپیتان سرد و گرم چشیده پرسپولیس بیشتر است و او باید با خویشتنداری، الگوی سایرین باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mv5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار




تنها کسانی که با تمدید قرارداد برانکو مخالفند/ قابل پیش‌بینی‌ها!