تاریخ انتشار: 1396/02/06 15:10
مدیرعامل مس کرمان مطرح کرد؛
کد خبر: 214702

برای کادر فنی بعد از اتمام بازی آخر تصمیم‌‌گیری می‌شود

مدیر عامل باشگاه مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت پیرامون کادر فنی تیم فوتبال مس به ارایه توضیحاتی پرداخت.
برای کادر فنی بعد از اتمام بازی آخر تصمیم‌‌گیری می‌شود

به گزارش فرتاک ورزشی، آقای سیدامجد مسعود‌زاده مدیرعامل باشگاه مس درباره دلایل ناکامی تیمش می‌گوید: «ما سعی و تلاش مان را انجام دادیم و به تمام تعهدات مان عمل کردیم.اما از اشتباهات داوری متضرر شدیم.ما حتی بعد از بازی با سپیدرود رشت هم با فدراسیون نامه نگاری کردیم که چرا یک داور کم تجربه برای‌مان فرستادند. متاسفانه داور در آن بازی در بعضی تصمیماتش بسیار مبتدیانه عمل کرد. به هیج وجه قصد توجیه نداریم.در بازی با خونه به خونه هم داور یک پنالتی صددرصد را به اعتقاد کارشناسان داوری برای ما نگرفت. همه این مشکلات دست به دست هم داد تا ما نتیجه نگیریم.»

ایشان ادامه داد:اما این نمی‌تواند همه دلایل ناکامی مس باشد. من نمی‌گویم که همه دلایل به اشتباهات غیر عمد داوری برمی‌گردد ما هم جلساتی در این خصوص برگزار می‌کنیم اما برای صعود باید همه وظایف شان را به بهترین شکل انجام دهند. الان هم باید بررسی شود که همه وظایف شان را انجام داده‌اند یا نه.»

اما شاید مهم‌ترین تصمیم برای تیم فوتبال مس کرمان بحث کادر فنی برای فصل آینده باشد. به هرحال منصور ابراهیم زاده با این تیم نتیجه نگرفت و باید دید در نهایت مسوولان باشگاه برای ادامه همکاری با او به چه نتیجه‌ای می‌رسند. مسعودزاده می‌گوید: «ما یک بازی دیگر پیش رو داریم و قطعا پس از آن درباره مسائل مختلف تیم از جمله کادر فنی جلساتی را برگزار خواهیم کرد اما در حال حاضر به جمع بندی نرسیدیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mx8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروجی جلسه مدیرعامل و سرمربی مس کرمان؛ امید به آینده ای روشن!

کار را که نکرد آنکه تمام نکرد!
اختصاصی| مس فقط می‌خواهد فصل را تمام کند؛