تاریخ انتشار: 1396/01/13 14:05
کد خبر: 219850

مهدیزاده، باقری،شهرجردی و کاتای دانشگاه آزاد برنزگرفتند

کاراته ایران در روز پایانی رقابتهای لیگ جهانی کاراته در امارات موفق به کسب چهار نشان برنز در کومیته و کاتای تیمی انفرادی شد.
مهدیزاده، باقری،شهرجردی و کاتای دانشگاه آزاد برنزگرفتند

بعد از دو روز تلاش ۸۹۲ کارات کا از ۷۷ کشور و مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدارهای نهایی و رده بندی، امروز یکشنبه در روز پایانی این مسابقات مبارزات برای کسب مدالهای طلا، نقره و برنز در دو نوبت صبح و عصر انجام می شود.در رقابتهای نوبت صبح، دیدارهای رده بندی برگزار شد که کاراته ایران از هفت نماینده خود در این مرحله موفق به کسب  چهار مدال برنز شد.

مهدیزاده برنز گرفت

اولین نماینده ایران در دیدارهای رده بندی امیرمهدیزاده بود. وی در وزن ۶۰- کیلوگرم «یوگنی پلاختین» از روسیه را ۴بر ۳ شکست داد و روی سکوی سوم ایستاد. مهدیزاده روز جمعه با برتری مقابل کاراته کاهایی از اسلواکی، بوتسوانا،  کره جنوبی، علی صفدریان از ایران و لیتوانی به نیمه نهایی راه پیدا کرده، و در این مرحله به کاراته کایی از ترکیه باخت و به  دیدار رده بندی رفته بود.

ناکامی بزرگر ، اسماعیلی و کاتاروهای تبریزی

زهره برزگر برای کسب مدال برنز وزن ۵۰- کیلوگرم به دیدار«بان تروون» از چین تایپه رفت و ۳ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دست یابی به مدال بازماند. برزگر دور نخست استراحت داشت و سپس حریفانی از روسیه، آلمان و اسلواکی را شکست داده و در نیمه نهایی مقابل فاطمه چالاکی از کشورمان بازنده شد و به دیدار رده بندی راه یافت. همچنین مهتاب اسماعیلی در دیدار رده بندی وزن ۶۸- کیلوگرم ۵ بر صفر به سوئد باخت و موفق به کسب مدال برنز نشد.ضمن اینکه تیم کاتای شهرداری تبریز در دیدار رده بندی ۴ بریک به فرانسه باخت.

شهرجردی روی سکوی سوم

ابوالفضل شهرجردی کاتاروی شایسته کشورمان با پیروزی ۳بر۲ مقابل«کریس چانگ» از هنگ کنگ به نشان برنز دست پیدا کرد. این کاتارو ملی پوش پس از برتری مقابل قزاقستان، امارات، «آنتونیودیاز» کاتاروی قدرتمند  و پرافتخار ونزوئلا، فرانسه و روسیه، در مرحله نیمه نهایی به اسپانیا باخت به دیدار رده بندی راه پیدا کرده بود.

سومین  برنز به باقری رسید

نگین باقری برای کسب مدال برنز کاتای انفرادی زنان «ربیع کاسماس» از ترکیه را ۴ بر یک شکست داد و سومین مدال برنز کاراته ایران در این مسابقات را به خود اختصاص داد. وی دور نخست به «ساندرا سانچز» باخت و در گروه بازنده ها روسیه، هنگ کنگ و  ویتنام، را شکست داده و به دیدار رده بندی راه پیدا کرده بود.

برنز کاتای تیمی به دانشگاه آزاد رسید

تیم کاتای دانشگاه آزاد با ترکیب روزیه روشنی، سهیل ساجدی فر و امیربهادر تدین در دیدار با عربستان موفق به کسب مدال برنز شد. این تیم در مرحله مقدماتی مالزی و روسیه را شکست داده و در مرحله نیمه نهایی هم نتیجه را به اسپانیا واگذار کرده بود.

سه طلا در انتظار ایرانی ها

 در ادامه مبارازت روز پایانی این مسابقات سه نماینده ایران در نوبت عصر برای کسب مدال طلا به روی تاتامی می روند. سجاد گنج زاده در دیدار نهای وزن ۸۴+ کیلوگرم باید به مصاف«گوگیتا» از گرجستان برود. فاطمه چالاکی در وزن ۵۵- کیلوگرم به مصاف روسیه خواهد رفت. سعید علیپور در وزن ۶۷- کیلوگرم رو در روی نماینده یونان قرار می گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27myb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 علیپور به دیدار نهایی راه یافت
ایرانی ها در انتظار ۵ مدال برنز

 کاتا و تلاش برای کسب ۳ نشان برنز
سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان - دبی؛

 ساجدی‌فر از دور رقابت‌ها کنار رفت
4 ایرانی فردا به روی تاتامی می‌روند

 فرجی: لیگ سال آینده کاراته در راستای المپیک ۲۰۲۰ برگزار می‌شود
با طلایی و شاکری برای گرفتن سالن جلسه داشتیم