تاریخ انتشار: 1395/07/26 23:25
کد خبر: 255002

آلگری: لیون تیم سخت کوشی است/ بازی آسان در لیگ قهرمانان نداریم

سرمربی یوونتوس می‌گوید، هیچ بازی آسانی در لیگ قهرمانان وجود ندارد و آنها لیون را تیمی سخت می‌دانند.
آلگری: لیون تیم سخت کوشی است/ بازی آسان در لیگ قهرمانان نداریم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، در یکی از دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا لیون در خانه به دیدار یوونتوس خواهد رفت. یووه با 4 امتیاز از دو دیدار به مصاف لیون می‌رود که 3 امتیاز از دو دیدار کسب کرده است.

«ماسیمیلیانو آلگری» پیش از دیدار با لیون گفت: وقتی در لیگ قهرمانان بازی می‌کنید، هیچ بازی آسانی وجود ندارد و با تمام قدرت برابر لیون به میدان خواهیم رفت. آنها در بازی قبل برابر سویا هم بازی خیلی خوبی ارائه دادند و تیمی قابل احترام هستند. لیون تیمی قدرتمند و مرموز است و بازیکنانی خوبی از جمله لاکازات در خط حمله دارد و نباید از آنها غفلت کنیم. به خوبی می‌دانیم بازی سخت و دشواری در پیش داریم.

آلگری درباره اولویت یووه در این فصل لیگ قهرمانان گفت: برای ما مهم این است به عنوان یکی از دو تیم به مرحله بعد راه یابیم. صعود به مرحله بعد از اهمیت بالایی برای ما برخودار است، ولی اگر بتوانیم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم، خیلی بهتر است. این یک دستاورد بزرگ برای ما خواهد بود، چرا که برای هفتمین بار پیاپی تیم‌های من به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه خواهند یافت. خوشبختانه امسال شرایط خیلی خوبی داریم و به فکر بازی‌های خوب هستیم، چرا که بازیکنان خوب و آماده‌ای در ترکیب خود داریم و امیدوار هستیم بتوانیم به کاری مهم در این فصل دست بزنیم و در پایان افتخاری خوب برای فوتبال ایتالیا کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n68d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری:یوونتوس در هر شرایطی تیم درجه یکی می باشد