تاریخ انتشار: 1395/07/04 22:04
اختصاصی/
کد خبر: 259350

اسماعیل هلالی: اگر همین روند را داشته باشیم تیمی جلودار مان نخواهد بود

سرمربی تیم فوتبال هف سمنان معتقد است که روند روبه رشد این فوق العاده بوده است.
اسماعیل هلالی: اگر همین روند را داشته باشیم تیمی جلودار مان نخواهد بود

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، اسماعیل هلالی سرمربی تیم فوتبال هف سمنان درخصوص بازی با شاهین بوشهر گفت: بازی فوق العاده ای کردیم و از تمامی بچه ها راضی هستم و دیروز فوق العاده بودیم و اگر همین روند را ادامه دهیم هیچ حریفی از ما امتیاز نمی گیرد و کسی جلودارمان نخواهد بود.

وی درخصوص بازی جام حذفی این تیم گفت: تیم پیکان، تیم فوق العاده ای است. بازی پیکان و استقلال خوزستان را دیدم و طبق آنالیزی که داشتم، جزو سه تیمی است که فنی بازی می کند و برای تمامی دقایق بازی برنامه دارد. تمام تلاشمان را می کنیم تا در مرحله اول تا خوب بازی کنیم، سپس به نتیجه فکر می کنیم. نتیجه بازی را پیش بینی نمی کنم و قول می دهم از دیدن این بازی لذت خواهید برد.

وی درخصوص مدعیان گروه سوم لیگ دو نیز گفت: تمامی تیم ها مدعی اند ولی هرتیمی روند رو به رشد خودشان را حفظ کنند، می توانند مدعی جدی صعود باشند و اگر به مرحله دوم صعود کنند، به طبع شرایط برای هر تیمی سخت و سخت تر می شود.

هلالی در پایان درخصوص نحوی برگزاری لیگ دو نیز گفت: متاسفانه برنامه ریزی ها نسبت به فصل گذشته باافت شدیدی روبه رو شده و الان ما نمی دانیم که برنامه هفته پنجم چه زمانی است و همین سرگردانی، سبب شده تا تمرین هایمان مختل شود و برنامه مان کاملا برهم بخورد. امیدوارم سازمان لیگ همانند فصل گذشته، بابرنامه تر عمل کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nngg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار کوتاه از شاهین بوشهر/ بازگشت مصدومان مقابل هف سمنان!
اختصاصی/