تاریخ انتشار: 1395/08/21 13:06
کد خبر: 249750

پیش بازی نفت مسجدسلیمان-فولاد یزد/ نفت فولاد را ذوب میکند یا فولاد نفت را به آتش میکشد

هفته سیزدهم لیگ دسته اول باشگاههای کشور روز جمعه بیست و یکم آبان ماه برگزار خواهد شد ودر یکی از بازی های این روز دو تیم فولاد یزد و نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان به مصاف هم میروند.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان-فولاد یزد/ نفت فولاد را ذوب میکند یا فولاد نفت را به آتش میکشد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته گذشته یعنی هفته گذشته در رشت به مصاف سپیدرود رشت رفت و با شکست یک بر صفر توسط تیم سپیدرود رشت بدرقه شد ولی در هفته یازدهم با تساوی یک بر یک مقابل تیم آلومینیوم اراک در خانه به تساوی رسید.

اما فولاد یزد در هفته گذشته در یزد مقابل راه آهن به میدان رفت و با نتیجه تساوی دو بر دو این تیم را بدرقه کرد تیم فوتبال فولاد در هفته یازدهم به دلیل مشکلات مالی و به قول محمود امیری سرمربی این تیم فقط با ۴۵ دقیقه تمرین به مصاف تیم مس کرمان رفت و در کرمان با شکست دو بر صفر بدرقه شد اما فولاد در هفته دهم تیم صدر جدولی سپیدرود رشت را در یزد متوقف کرد و این تیم را با نتیجه یک بر یک بدرقه کرد همچنین فولاد یزد در هفته نهم یکی دیگر از تیم های بالای جدولی یعنی اکسین البرز را نیز با نتیجه یک بر یک متوقف کرد.

وضعیت دو تیم در جدول:

تیم فوتبال فولاد یزد با یک برد ، شش تساوی و پنج شکست و با نه امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با دو برد ، شش تساوی و چهار شکست و با دوازده امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاههای کشور قرار دارد.

قطعا تساوی هم برای تیم فوتبال فولاد یزد نتیجه بدی نیست ولی شاید نتیجه ای به غیر از برد نمیتواند شاگردان بختیاری زاده را راضی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nqvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرشاد اسماعیل زاده بازی با نفت را از دست داد