تاریخ انتشار: 1396/06/08 19:00
خط و نشان تیکدری و کاظمی برای پاداش؛
کد خبر: 185850

گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک در پایان هفته سوم

با پایان هفته سوم لیگ یک ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک مشخص شدند.
گزارش ویژه؛ جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک در پایان هفته سوم

 هفته سوم لیگ یک با زدن 18 گل خاتمه یافت. هفته ای که اکثر مدعیان آقای گلی در آن گلزنی کردند و نکته جالب درخصوص این هفته، جهش بلند حمید کاظمی مهاجم تیم خونه به خونه برای کسب ارزشمندترین بازیکن این هفته بود.

هفته سوم لیگ یک با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد و در آن تیم های نساجی، شهرداری ماهشهر، خونه به خونه، مس کرمان، گل گهر، فجرسپاسی، شهرداری تبریز و نفت مسجدسلیمان موفق شدند حریفانشان را شکست دهند و دیدار تیم‌های ملوان و بادران نیز به تساوی انجامید.

با بررسی ارزشمندترین بازیکنان هفته اول لیگ یک همراه "فرتاک ورزشی" باشید:

1. فرشید پاداش / شهرداری ماهشهر

فرشید پاداش در بازی مقابل راه آهن به تنهایی سه گل را وارد دروازه این تیم نمود و پایه گذار گل چهارم این تیم نیز بود و در یک بازی رویایی، شهرداری ماهشهر را کمک کرد تا به سه امتیاز شیرین این بازی دست یابد. پاداش در ادامه روند موفقیت آمیزش در هفته دوم و مقابل شهرداری تبریز نیز موفق شد یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. وی گرچه در هفته سوم لیگ یک توفیقی نداشت و نه گل زد، نه پاس گل داد و نه پنالتی گرفت، اما باتوجه به امتیازاتی که در هفته گذشته برای خود جمع آوری کرد، صدرنشین بلامنازع ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک می باشد.

2. مهدی تیکدری / مس کرمان

جوان اول مس کرمان به طور عجیبی جهش کرد و خود را به رتبه دوم جدول ارزشمندترین ها کشاند. وی با دو گلی که این هفته مقابل راه آهن به ثمر رساند شمار امتیازات خود را به عدد 4 افزایش داد و با خط و نشانی جدی به فرشید پاداش، در رتبه دوم ایستاد. باتوجه به سیر صعودی تیکدری در سه هفته ابتدایی لیگ، این انتظار می‌رود که وی هفته آینده بتواند صدر جدول را از آن خود کند.

3. سه امتیازه های خطرناک

در رتبه سوم این جدول بازیکنانی قرار دارند که توانستند سه امتیاز کسب کنند. از مهمترین این بازیکنان می توان به حمید کاظمی اشاره کرد. بازیکنی که یک شبه ره صد ساله را رفت و با درخشش چشمگیر مقابل صبای قم و با گرفتن یک پنالتی و زدن دو گل، خود را به بالانشینان اضافه کرد. در این جایگاه بازیکنانی نظیر روح الله باقری، احمد داوودی، محمد علینژاد، مسعود ریگی و محمد پورسواریان نیز حضور دارند.

شرح جدول:

بازیکنانی که موفق به گلزنی و یا ارسال پاس گل می شوند یک امتیاز مثبت به دست می آورند، بازیکنانی که ضربه پنالتی به دست می آورند در صورت گل شدن توپ، یک امتیاز(در حکم پاس گل) و در صورت گل نشدن توپ، نیم امتیاز مثبت دریافت می کنند.

تهیه و تنظیم: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27p6mn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک در پایان هفته اول؛ فرشید پاداش در صدر!
جهش بلند حامد پاکدل به مثلث صدرنشینان؛