تاریخ انتشار: 1396/06/13 14:49
کد خبر: 185026

یک ملاقات معنادار: شجاع خلیل زاده در اردوی تیم ملی

یک ملاقات معنادار: شجاع خلیل زاده در اردوی تیم ملی

تیم ملی فوتبال کشورمان صبح روز شنبه بعد از انجام بازی خود مقابل کره‌جنوبی که از سری رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی برگزار می‌شد به کشورمان برگشت.
ملی‌پوشان بلافاصله بعداز ورود به تهران با دستور کارلوس کی‌روش برای انجام تمرینات ریکاوری راهی کمپ تیم‌های ملی شدند که این را لابد همه شما می‌دانید. اما موضوعی که به نظر معنادار می‌رسد، حضور شجاع خلیل‌زاده در هتل محل اقامت ملی‌پوشان است که احتمالا از آن خبر ندارید و دلیل خاصی برای حضور او در اردو به نظرتان نمی‌رسد. پرسپولیسی‌ها بعداز ملی‌پوشان به هتل محل اقامت خود رفتند تا ادامه اردوی خود را برای برگزاری آخر مقابل سوریه که سه‌شنبه هفته جاری خواهد بود آماده سازند. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه ملی‌پوشان بعداز صرف ناهار به دستور کارلوس کی‌روش از ساعت 15 تا 22:30 این اجازه را داشتند که از هتل خارج شوند.
در این بین برخی بازیکنان مانند سامان قدوس در همان هتل ماندند و استراحت کردند یا بازیکنانی مانند احسان حاج‌صفی هم با خانواده چرخی در شهر زدند اما نکته حائز اهمیت اینکه شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم پرسپولیس با حضور در پارکینگ هتل محل اقامت تیم ملی به دنبال علی‌کریمی هافبک تیم ملی آمده بود؛ بازیکنی که به تازگی با تیم دیناموزاگرب فسخ قرارداد کرده و شایعه حضورش در تیم‌های ایرانی به خصوص سپاهان به طور جدی به گوش می‌رسد. شجاع خلیل‌زاده تاکید داشت بازیکنی از تیم ملی او را نبیند. در این بین فقط با احسان حاج‌صفی روبه‌رو شد و برخورد گرمی داشتند. اما بعداز خروج علی کریمی از هتل شجاع خلیل‌زاده او را سوار ماشین خود کرد و به همراه یک نفر دیگر  از پارکینگ خارج شدند.
با توجه به بحث‌هایی که این روزها در مورد احتمال جدایی کمال کامیابی‌نیا و همین طور نامشخص بودن وضعیت احمد نوراللهی، این احتمال وجود دارد علی کریمی که همواره مورد علاقه شدید برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم پرسپولیس بوده به زودی با این تیم قرارداد ببندد و شجاع خلیل‌زاده رابط این انتقال باشد. البته این فقط یک حدس قوی است. برانکو از نیم‌فصل سال قبل علی کریمی را می‌خواست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27paz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنایه علی کریمی به کی روش در حمایت از برانکو و پرسپولیس