تاریخ انتشار: 1396/05/08 10:53
دیداری دراماتیک در پایتخت؛
کد خبر: 192402

تحلیلی بر دیدار دوستانه بادران و شهرداری تبریز

شهرداری تبریز در یک بازی دراماتیک بادران مدعی را متوقف کرد.
تحلیلی بر دیدار دوستانه بادران و شهرداری تبریز

 تیم شهرداری تبریز از ساعت ۱۸ در یک دیدار تدارکاتی در مجموعه ورزشی کارگران تهران به مصاف بادران تهران رفت. با نگاهی به ترکیب شهرداری تبریز می توان متوجه شد که صالح پناهی تیم خود را هجومی به میدان فرستاده بود. شاگردان صالح پناهی در کل نسبت به تیم بادران مدعی بازی هجومی، هماهنگ و دراماتیکی را به نمایش گذاشتند اما برخلاف جهت بازی تیم بادران در نیمه اول به گل رسید و نیمه اول با حساب ۱ بر ۰ به سود تیم بادران پایان یافت.

بین دو نیمه صالح پناهی دقایقی با بازیکنان خود به صحبت پرداخت و نکات تاکتیکی را به آنان گوشزد کرد. با آغاز نیمه دوم و ادامه بازی و با صحبت هایی که علی صالح پناهی بین دو نیمه با شاگردانش داشت، بار هجومی شهرداری تبریز بیشتر از نیمه دوم افزایش یافت.

چیزی از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که در دقیقه "۵۴" نیمه دوم علی نظری مهاجم چارچوب شناس و شش دانگ شهرداری تبریز دروازه بادران تهران را به زیبایی تمام باز کرد و کار را به تساوی کشاند. بعد از به ثمر رسیدن گل بازیکنان شهرداری تبریز حملات زیادی روی دروازه بادران انجام دادند و موقعیت های خطرناکی به وجود آوردند که این موقعیت ها یکی از پس از دیگری از دست می رفت.

از موقعیت های خطرناک شهرداری تبریز می توان به ضربه سنگین و سرکش رسول پیرزاده که  به تیرک دروازه برخورد کرد، به ضربه سر زیبای سینا هاشمی مقابل دروازه اشاره کرد. در نهایت این دیدار با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت و شهرداری تبریز در یک بازی دراماتیک بادران مدعی به صعود را در خانه خود متوقف کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27peln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد شبانی پور: با زدن دو گل مقابل تراکتورسازی، انگیزه هایم برای آقای گلی بیشتر شد
کار کردن با صالح پناهی به بازیکن انگیزه و آرامش می‌دهد؛

شهرداری تبریز به مصاف تراکتورسازی می‌رود
اولین دیدار دوستانه یاران صالح‌پناهی در تهران؛

شهرداری تبریز در تهران اردو خواهد زد
چند دیدار دوستانه برای هماهنگی بیشتر بازیکنان؛