تاریخ انتشار: 1396/12/20 22:11
اختصاصی|
کد خبر: 156374

لیگ یک| اوج‌گیری نساجی با نکونام؛ بدون گل خورده و لاک‌پشتی به سوی لیگ برتر!

نساجی با جواد نکونام مجددا در قامت یک مدعی ظاهر شده است.
لیگ یک| اوج‌گیری نساجی با نکونام؛ بدون گل خورده و لاک‌پشتی به سوی لیگ برتر!

 از زمان جواد نکونام در قائمشهر چندان نمی‌گذرد اما اگر بخواهیم عملکرد وی در نساجی را مورد ارزیابی قرار دهیم، درخواهیم یافت که قائمشهری‌ها نسبت به قبل، درحال اوج گیری هستند و اگر همین روال را ادامه دهند، بعید نیست که به صدر جدول نیز برسند.

آنچه برای جواد نکونام در هر تیمی مهم است، کم گل خوردن است. نکونام که خود در زمان بازی‌اش یک هافبک دفاعی قلدر بود، سبک دفاعی خاصی را در تیم‌هایی که حضور می‌یابد اتخاذ می‌کند. نکونام زمانی که در تیم خونه به خونه بابل نیز که بود، یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ یک از آن بابلی‌ها بود و به لطف تفکرات نکونام، آنها کمترین گل خورده مابین تیم‌های مدعی را به ثبت رسانده بودند.

دقیقا همین مسئله در تیم نساجی نیز درحال شکل گیری است. نکونام باتوجه به اینکه دو بازی روی نیمکت نساجی نشسته است اما هنوز دروازه تیمش باز نشده که می‌تواند پوئن مثبتی برای این مربی جوان قلمداد شود. نکونام با دو پیروزی متوالی و کسب 6 امتیاز، فاصله خود با صدر جدول را به 6 امتیاز کاهش داده است و با 47 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد.

تنها نقطه تاریک نکونام در قائمشهر، کم گل زدن آنهاست. پدیده‌ای که دقیقا در خونه به خونه نیز با آن مواجه بود و اکنون گریبانگیر نساجی شده است. آنها با زدن دو گل در دو بازی، عملکرد متوسطی را از خود به نمایش گذاشته‌اند که باتوجه به خط حمله زهردار نساجی و وجود محمد عباس زاده، هواداران امید شهر خسته منتظرند تا روزهای خوب به مهاجمان نساجی لبخند بزند و با اختلاف گل فراوان، حریفان را شکست دهند.

نویسنده: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27w9wv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی کمتر از استقلال و پرسپولیس نیست/ با نکونام می‌توانیم بلند مدت کار کنیم/ رفتن پاشازاده به دلایل فنی نبود