تاریخ انتشار: 1396/11/22 22:03
کد خبر: 160426

حکایت این روزهای خونه‌به‌خونه‌ی اسکوچیچ؛ بازی هوشمندانه و فوتبال مالکانه

نتایج تیم خونه به خونه مازندران در نیم فصل دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور است نشان می‌دهد این تیم رشدی صد درصدی در کسب امتیاز نسبت به پنج دیدار ابتدائی نیم فصل اول داشته است.
حکایت این روزهای خونه‌به‌خونه‌ی اسکوچیچ؛ بازی هوشمندانه و فوتبال مالکانه

 خونه به خونه در پنج هفته ابتدایی لیگ به یک برد، دو تساوی و دو شکست دست یافت و این مسئله سبب گردید تا روی این تیم برخلاف فصول گذشته به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر حسابی باز نشود. ولی شیرها رفته رفته به خود آمدند و موفق شدند در میانه بالای جدول جایی برای خود دست و پا کنند.

و اما پس از اولین دیدار خونه به خونه در نیم فصل دوم رقابتها، اسکوچیچ هدایت این تیم مازنی را در دست گرفت تا رسانه های ورزشی کشور و فوتبال دوستان از این جابجائی به عنوان ریسک بزرگ مسئولان باشگاه خونه به خونه یاد کنند.

سرمربی کروات که سابقه کار در شمال و جنوب ایران را در کارنامه اش دارد، زودتر از آنچه که فکرش را می‌کردیم موفق شد تفکراتش را بر تیم حاکم کند و به توانایی تک تک بازیکنان تیمش پی ببرد.

این روزها خونه به خونه ی اسکوچیچ بازی هوشمندانه و فوتبال مالکانه به نمایش می گذارد تا جایی که نمایش هنرمندانه شیران مازندران در شیراز نظر پیشکسوتان فوتبال این شهر را به خود جلب کرد و در دربی ال مازنو نیز تیم نساجی مقابل خونه به خونه حرفی برای گفتن نداشت.

شاید داوود مهابادی بهتر از هر کسی می دانست قرار است تیمش را روانه چه میدان سختی کند. استفاده بیش از حد از بازیکنانی با تفکرات دفاعی توسط مهابادی نشان داد سرمربی نساجی تغییر و تحولات موثر خونه به خونه پس از حضور اسکوچیچ را به خوبی درک کرده است، اما بازی زیبا، پاسکاری های مداوم و جابجایی های گیج کننده بازیکنان تیم خونه به خونه دست مهابادی و همکارانش را برای اتخاذ تاکتیکی مناسب بسته بود.

و بدین ترتیب بازیکنان خونه به خونه در دیدارهای نیم فصل دوم موفق شدند با ارائه یک فوتبال مالکانه در اکثر دقایق بازی توپ را در زمین تیم حریف به گردش در بیاورند و برتری میدانی خود را به حریفان دیکته کنند تا با سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست و کسب 10 امتیاز، پیشرفتی صد درصدی برای خود رقم بزنند.

اسکوچیچ برغم روزهای خوبی که در فوتبال ایران برای ملوان و فولاد رقم زد، ولی تاکنون موفق نشد جامی به ارمغان بیاورد و شاید پایان این فصل فرصت خوبی برای سرمربی کروات خونه به خونه باشد تا هم به اولین جامش در فوتبال ایران بوسه زند و هم نشان دهد حاج قاسم حسن زاده امیری بی جهت بی وی اعتماد نکرده است.

یقیناً با تحولی که دراگان اسکوچیچ در تیمش بوجود آورده است، روزهای سختی در انتظار دوازده حریف آینده خونه به خونه خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wvx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ یک/ آمار و ارقام خونه به خونه با دراگان؛ بهتر از نکونام!
اختصاصی|

تصاویر/ معارفه اسکوچیچ سرمربی جدید خونه به خونه
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛