تاریخ انتشار: 1396/09/09 20:59
سرمربی بادران تهران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 171498

محمد ربیعی: حریف سرسختی برای نفت خواهیم بود/ لیست خروج را بعد از بازی با پرسپولیس اعلام می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران معتقد است که مهاجمین این تیم به نسبت موقعیت‌هایی که نسیبشان می‌شود کم گل زده‌اند.
محمد ربیعی: حریف سرسختی برای نفت خواهیم بود/ لیست خروج را بعد از بازی با پرسپولیس اعلام می‌کنم

 محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در گفتگو با خبرنگار "فرتاک ورزشی" درخصوص شرایط این تیم در بازی هفته قبل مقابل صبای قم گفت: بازی را خوب شروع کردیم و پس از زدن دو گل، احساس می‌کنم بازی را آسان گرفتیم اما در نیمه دوم و قبل از زدن گل برتری، سه توپ به تیرک دروازه حریف زدیم و سراسر حمله بودیم. در نیمه دوم خیلی موقعیت ایجاد کردیم و درکل، برتر از صبا بودیم.

وی درخصوص آمار بسیار خوب آنها در گلزنی گفت: هنوز رضایت کامل از مهاجمین تیم ندارم. ما در بازی‌هایمان بسیار موقعیت ایجاد می‌کنیم و نسبت موقعیت ایجاد شده با گل‌هایی که می‌زنیم همخوانی ندارد و باید خیلی بیشتر از اینها گل بزنیم. فوتبال روبه جلویی بازی می‌کنیم و آن چیزی که کمی من را نگران کرده، گل‌های خورده ما است. روی کار دفاعی داریم کار می‌کنیم و در نیم فصل، نقطه ضعف‌هایمان را پوشش می‌دهیم.

ربیعی درخصوص تغییرات بازیکن قبل از پایان نیمه اول نیز گفت: بعضی وقت‌ها نیاز به تغییر بازیکن در همان پست داریم و بعضی اوقات نیاز به تغییر پلن و در برخی بازی‌ها نیاز به تغییر سیستم و به همین دلیل، تعویض زودهنگام انجام دادم. ما در بازی با صبای قم، روی پلن چهارم خود به گل برتری دست پیدا کردیم.

سرمربی بادران درخصوص بازی حساس هفته آینده مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: تبریک می‌گویم به جناب فکری و تیم خوبی گرفتند تشکیل دادند. ما تا اینجای کار تیم خیلی خوبی بودیم و نتایج مطلوبمان را کسب کردیم و قطعا حریف سرسختی برای نفت خواهیم بود. قطعا بازی زیبا و جذابی را شاهد خواهیم بود و مردم مسجدسلیمان از دیدن این بازی لذت خواهند برد.

محمد ربیعی در خاتمه عنوان داشت که پس از بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس، لیست خروج و بازیکنان مد نظرش را به باشگاه تحویل خواهد داد و وارد نقل و انتقالات خواهیم شد.

مصاحبه: حسین پنبه‌کار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xa8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرواز به سوی خوشبختی/ بازگشت بادران به جمع مدعیان
اختصاصی| روزهای خوش ربیعی و شاگردانش در لیگ یک؛

عامل نجات ربیعی در رفسنجان؛ خودش!
اختصاصی| رفسنجان، شهر دوم ربیعی؛

ترسوها در صدر جایی ندارند؛ آتش زدن به هزینه های میلیاردی!
اختصاصی| حرف هایی که ربیعی و بادرانی ها آویزه گوش خود نکردند؛