تاریخ انتشار: 1396/08/30 22:17
اختصاصی| روزهای خوش ربیعی و شاگردانش در لیگ یک؛
کد خبر: 172754

پرواز به سوی خوشبختی/ بازگشت بادران به جمع مدعیان

دیدار تیم های بادران تهران و مس کرمان در هفته چهاردهم بسود شاگردان ربیعی به پایان رسید تا یک گام دیگر به صدر نزدیک تر شوند.
پرواز به سوی خوشبختی/ بازگشت بادران به جمع مدعیان

 هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با انجام 9 بازی برگزار گردید که در نهایت تیم های مدعی نفت مسجدسلیمان و بادارن تهران با پیروزی بر رقبا، گامی دیگر در جهت روند موفقیت آمیز خود برداشته باشند.

در تهران و ورزشگاه کارگران، تیم های بادران تهران و مس کرمان در حالی به مصاف هم رفتند که شاگردان ربیعی با 23امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشتند و مس کرمان نیز با 21 امتیاز در رده هفتم ایستاده بود و این بازی می توانست برای هر دو تیم از اهمیت خاص برخوردار باشد تا به فاصله سه هفته به پایان بازی ها در جدول شرایط مناسبی برای خود دست و پا کرده باشند.

ربیعی در سه بازی گذشته توانست 7 امتیاز کسب نموده و روند مثبتی را همراه با بادران طی کند و به خوبی می دانست در صورت پیروزی در این میدان سخت، شرایط برای بادران در جدول بهتر خواهد شد و میتواند میل به پیروزی و انگیزه صعود را نزد شاگردان تقویت نماید و تا پایان نیم فصل نیز، امیدوارتر از گذشته بازیها را ادامه دهد که در نهایت نیز این چنین شد و با تک گل کریم اسلامی مهاجم گلزن این روزهای خود، به سه امتیاز شیرین دست یافت تا نفس راحتی بکشد.

بادران با این پیروزی و با توجه به شکست نساجی  برابر ماشین سازی و تساوی برق جدید شیراز برابر ایرانجوان بوشهر، در امتیاز 26 با آنها مساوی شد و به خاطر تفاضل گل بعد از نساجی و بالاتر از برق جدید شیراز در رده سوم ایستاد تا امیدواری بیشتری برای جهش به صدر جدول و نزدیک شدن به نفت مسجد سلیمان داشته باشد.

این که بادران به یکباره توانست از هفته یازدهم روند مثبت را آغاز نماید عوامل متعددی در ارتباط بود که مهم ترین آن کم نمودن حاشیه ها و تمرکز بیشتر بر روی بازی ها می باشد و اگر آنها بتوانند این روند را هم چنان حفظ نمایند، بدون شک در کنار نفت مسجدسلیمان، جدی ترین تیم ها برای صعود به لیگ برتر خواهند بود، اگرچه هنوز برای صحبت کردن از این اتفاق خیلی زود است ولی روند این گونه نشان می دهد.

شاگردان ربیعی در سه بازی آینده خود باید به مصاف تیم های صبای قم، نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز بروند، بازی هایی که نمی توان گفت نتایج آنها از قبل قابل پیش بینی می باشد ولی براساس شرایط جدولی و وضعیت تیم ها می شود این گونه نتیجه گرفت که دیدار با نفت مسجدسلیمان که حریف مستقیم آنها می باشد یک بازی سه امتیازی نیست و موضوع 6 امتیاز خواهد بود و باید آن را سخت ترین دیدار ربیعی و شاگردانش در نیم فصل اول رقابت ها خواهد بود .

دومین بازی سخت او از سه بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل را باید با ماشین سازی تبریز دانست، جایی که شاگردان رسول خطیبی روند رو به رشد خود را آغاز کرده و تیم دست و پا بسته ای در برابر بادران نخواهند بود و در صورت عبور از این تیم، ربیعی و بادران با آرامشی بیشتر به بازی ها بپردازند.

بادران در برابر صبای قم که در حال حاضر با 9 امتیاز در رده شانزدهم جدول قراردارد، بازی به نسبت راجت تری پیش رو دارد، اما فوتبال است و خبر نمی کند و معلوم نیست پایان بازی نتیجه چه خواهد بود و نباید ربیعی و شاگردانش این تیم را هم دست کم بگیرند.

به هر حال در بهترین و منطقی ترین حالتی که می توان برای ربیعی و شاگردانش متصور شد، کسب 7 امتیاز از سه بازی باقیمانده است تا کار خود را با 33 امتیاز در نیم فصل اول به پایان برسانند و اگر این امتیاز را کسب نمایند به احتمال فراوان در رده دوم جدول قرار می گیرند.

جان کلام ان که فرصت برای پرواز بسوی خوشبختی از سوی بادران و شاگردان ربیعی فراهم شده است و باید به انتظار نشست که بالهای پرواز آنها توان این خوشبختی را تا پایان فصل خواهد داشت یا اینکه حکایت چیز دیگری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwade

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عامل نجات ربیعی در رفسنجان؛ خودش!
اختصاصی| رفسنجان، شهر دوم ربیعی؛

ترسوها در صدر جایی ندارند؛ آتش زدن به هزینه های میلیاردی!
اختصاصی| حرف هایی که ربیعی و بادرانی ها آویزه گوش خود نکردند؛

نکونام، ربیعی را کیش و مات کرد/ جستجوی خوشبختی در تاریکی!
اختصاصی| ایستگاه هشتم؛ توقف مدعی در خانه؛