تاریخ انتشار: 1396/08/10 18:22
تساوی ناامید کننده ایرانجوان در پایتخت؛
کد خبر: 175602

دلگرم و شاگردانش حرفی برای گفتن نداشتند/ بیاتی‌نیا نمره مثبت گرفت

در هفته یازدهم لیگ دسته اول کشور ایرانجوان بوشهر مقابل میزبان ته جدولی خود راه آهن به تساوی ناامید کننده یک بر یک دست یافت.
دلگرم و شاگردانش حرفی برای گفتن نداشتند/ بیاتی‌نیا نمره مثبت گرفت

 ایرانجوان بوشهر در ایستگاه یازدهم لیگ یک مهمان راه آهن بود، دو تیم فانوس بدست لیگ یک که روزهای خوبی را سپری نمی کنند. ایرانجوانی ها قبل از بازی شارژ مالی هم شده بودند تا با دشت 3 امتیاز این دیدار مقابل تیم ته جدول وضعیت این تیم برای آینده بهبود یابد. دلگرم برای این دیدار با همان ترکیب همیشگی تیمش را وارد زمین کرد. در نیمه اول در کمال تعجب ایرانجوان بیشتر در کار دفاعی حضور داشت و چشم به گرفتن خطا و استفاده از ضربات ایستگاهی که تنها تاکتیک این روزهای ایرانجوان برای رسیدن به گل است بود. راه آهن در این نیمه بیشتر میل به برد داشت و موقعیتهای نصف و نیمه ای را خلق کرد. اما تنها فرصت خوب این نیمه از روی دو ضربه ایستگاهی برای هر دو تیم خلق شد تا نبرد فانوس بدستان در نیمه اول نتیجه ای در بر نداشته باشد و هر دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم بازهم بازی پایاپای دنبال می شد و راه آهن بیشتر بدنبال 3 امتیاز بود تا ایرانجوان! دلگرم دقیقه 70 بود که دست به تعویض زد و نادری سرعتی را وارد زمین کرد تا سرعت این تیم در ضد حملات بیشتر شود که در همین دقایق ایرانجوان توسط صادق گشنی صاحب یک ضربه پنالتی شد و اویس کردجهان برای ایرانجوان گلزنی کرد. گلی که شیرینی آن خیلی کوتاه بود و یک دقیقه بعد راه آهن توسط رضا معقولی با شوتی زیبا دروازه ایرانجوان را باز کرد. در ادامه باز هم راه آهن بیشتر فشار آورد اما به نتیجه نرسیدند و ایرانجوان هم در کمال تعجب بنظر می رسید بدنبال یک امتیاز است راضی از همین نتیجه بود و تنها چشم به ضدحملات کور داشت و شاید هم ایستگاهی که بلکه ثمری برای قرمزهای بوشهری داشته باشد. تعویض های بعدی دلگرم ورود ابدام و احمدشاهی در میانه زمین بود که بیشتر در جهت حفظ نتیجه بود تا برتری! در نهایت مصاف فانوس بدستان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا این نتیجه بدرد هیچ کدام نخورد.

ایرانجوان که خیلی راحت می توانست با شکست راه آهن ته جدولی که به هیچ تیمی نه نگفته بود 3 امتیاز آسان را بدست آورد اما در کمال تعجب و ناباوری خیلی راحت از این سه امتیاز گذشت تا بهترین فرصت برای بهبود وضعیت خود را از دست بدهد. معلوم نیست ایرانجوان اگر نتواند راه آهن را ببرد پس کدام تیم را می خواهد ببرد، تا حداقل در لیگ یک ماندنی شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xbon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماندگاری ایرانجوان با گل اسدزادی؛ مفتخر و دین‌محمدی بادست خالی تیم را نگه داشتند
اختصاصی| راه‌آهن در لیگ یک ماندگار شد؛

دیدار راه‌آهن و ایرانجوان در دستگردی برگزار می‌شود
اختصاصی| به دلیل چمن نامطلب ورزشگاه صباشهر؛

بررسی تمام احتمالات سقوط به لیگ دو
ایستگاه پایانی، بهشت یا جهنم؛