تاریخ انتشار: 1395/11/19 14:00
کد خبر: 230805

امید ابراهیمی فرمانده میانه میدان آزادی می شود

شاید چهره ویژه بازی فردای استقلال-السد ژاوی هرناندز -ستاره سابق بارسلونا- باشد؛ اما فرماندهی او در میانه میدان برای قطری‌ها، برابر فرماندهی امید ابراهیمی، یک بازی از پیش برنده را برای ژاوی رقم نخواهد زد.
امید ابراهیمی فرمانده میانه میدان آزادی می شود

به گزارش فرتاک ورزشی، ابراهیمی که در سطح آمادگی بسیار بالایی قرار دارد، یکی از سخت‌کوش‌ترین و البته باتجربه‌ترین بازیکنان استقلال جوان منصوریان است و این سخت‌کوشی و امیدواری امید، به آبی‌ها در بازی فردا کمک خواهد کرد تا از تک بازی پلی‌آف آسیا سربلند بیرون بیایند و وارد مرحله گروهی لیگ قهرمانان شوند.

اگر ژاوی برای السد نقش لیدر میانه میدان را به عهده دارد، منصوریان هم در میان جوانان 20 تا 25 ساله‌اش امید ابراهیمی را برای فرماندهی در اختیار دارد که حالا در این هفته‌ها -جدا از کیفیت بالای فنی- از نظر ذهنی به سطح بالایی رسیده و در حوالی سی سالگی، پخته‌تر از همیشه برای آبی‌ها در زمین بازی نقش بازی می‌کند. امید فرماندهی را بلد است و ناامیدی در ذهن او تعریف نشده است. شماره 6، فردا در لحظات بی‌تجربگی بازیکنان جوان آبی‌پوش، می‌تواند عصای دست منصوریان و نقطه اتکای سرمربی استقلال باشد. امید بارها نشان داده تحت هر شرایطی، امیدوارانه تا سوت پایان بازی به تلاش ادامه می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a555e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باز هم شش و چهار هدف سرخابی ها شد!