تاریخ انتشار: 1395/12/14 21:59
هافبک نساجی مطرح کرد؛
کد خبر: 225229

رحمانی: مقابل تیم های قوی بهتر فوتبال بازی می‌کنیم

نساجی مازندران در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ آزادگان باید در یک دیدار حساس به مصاف ملوان بندرانزلی برود. سهیل رحمانی، هافبک میانی نساجی معتقد است، تیمش هنوز هم جزو مدعیان اصلی صعود است زیرا در هشت هفته باقی مانده باید در دیدارهای رودررو به مصاف تیم های بالانشین برود.
رحمانی: مقابل تیم های قوی بهتر فوتبال بازی می‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، سهیل رحمانی، هافبک میانی نساجی مازندران در مورد شرایط تیم پیش از دیدار برابر ملوان گفت: پس از بازی با استقلال اهواز با بچه ها تصمیم گرفتیم آن دیدار با تمام حواشی اش را فراموش کرده و روی بازی با ملوان تمرکز کنیم تا با همدلی و اتحاد بتوانیم از این دیدار با پیروزی خارج شده و به هدفی که از ابتدای فصل برای خودمان تدوین کرده ایم یعنی صعود به لیگ برتر نزدیکتر شویم.

رحمانی در مورد اینکه بازی های باقی مانده نساجی به مراتب سخت تر از بازی های گذشته این تیم است، گفت: فوتبال همین است و اگر بخواهیم به گذشته فکر کنیم فقط باید حسرت فرصت های از دست رفته را بخوریم و این موجب می شود تا از بازی های آینده غافل شویم. این درست است که بازی های سختی پیش رو داریم ولی نتایج ما نشان داده در بازی با تیم های قوی بهتر بازی می کنیم زیرا آنها به مانند تیم های قعرنشین صرفا به دنبال دفاع کردن نیستند. در هفته های باقی مانده باید در دیدارهای رودررو به مصاف تیم های مدعی برویم که کسب پبروزی در این دیدارها به ما کمک می کند تا دوباره به صدر جدول برسیم.

هافبک میانی نساجی در مورد شناختش از ملوان بندرانزلی افزود: ملوان تیم ریشه داری است که سابقه زیادی در لیگ برتر دارد و تا همین سال گذشته در سطح اول فوتبال کشور حضور داشت و در این فصل هم از همان ابتدا جزو تیم های بالانشین جدول است ولی ما هم در تیمی ریشه دارتر از آنها به نام نساجی مازندران بازی می کنیم و اگر می خواهیم همچنان جزو تیم های مدعی باقی بمانیم باید این دیدار را با کسب حداکثر امتیاز به پایان برسانیم و انشاله به خواسته مان دست پیدا می کنیم.

سهیل رحمانی با بیان اینکه از ابتدای فصل در هر بازی که به میدان رفته به عنوان هافبک پشت مهاجم بوده، ادامه داد: در بازی با استقلال اهواز بنا به خواست کادر فنی در پست وینگر چپ بازی کرده ام و با توجه به اینکه پست تخصصی ام نبود، فکر می کنم عملکرد نسبتا خوبی از خود به جا گذاشته باشم ولی در مجموع نظر خودم این است که در پست هافبک میانی بیشتر می توانم به تیم کمک کنم.

هافبک تهاجمی نساجی در پایان گفت: من از ابتدای فوتبالم در تیم های زیادی به میدان رفته ام ولی در هیچ کجا هوادارانی مانند هواداران پرشور نساجی که در تمرین و مسابقه به این شکل حامی تیم خود باشند ندیده ام. من و تمام بازیکنان نساجی به دلیل امتیازاتی که از دست داده ایم واقعا شرمنده هواداران هستیم ولی از آنها می خواهم که امیدشان را از دست نداده و مانند همیشه یار و یاور تیم خود باشند زیرا هنوز هشت هفته از لیگ باقی مانده و ما با یکی ، دو برد دوباره به صدر جدول می رسیم. من هم از طرف خودم و هم تیمی هایم قول می دهم که تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا با پیروزی در مسابقات پیش رو زحمات هواداران را جبران کرده و آنها را خوشحال کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5w6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش حسن نجفی بازیکن نساجی به اظهارات حسین مسگرساروی+عکس
اختصاصی| بعد از خبر فرتاک ورزشی رخ داد؛