تاریخ انتشار: 1395/12/30 11:13
اختصاصی| بغض سرمربی شهرداری کاشان ترکید؛
کد خبر: 221877

شهرداری کاشان را به هتل شهر خودش راه ندادند

سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان: شعار کافیه بیایید تو عمل ثابت کنیم برای سربلندی کاشان کمک می کنیم همه دنبال منافع شخصی خودشان هستند این منو کلافه کرده است.
شهرداری کاشان را به هتل شهر خودش راه ندادند

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد حسین اشراف السادات سرمربی تیم فوتبال شهرداری کاشان بعد از تساوی 3 بر 3 مقابل نفت امیدیه در دومین هفته از دورنهایی لیگ دو کشور و اتفاقات قبل از بازی گفت: در مورد  بازی فنی بازی تیم  صحبت خاصی ندارم،  چون بچه های تیمم تمرکز نداشتند تیم ما در حالت طبیعی با سه اختلاف امیدیه را می برد.

وی افزود: داور بازی شب قبل از بازی رفته هتلی که مورد تاییدشان نبوده و کاملا باغرض و به ضرر ما سوت می زد چون از اسکان و غذا به شدت عصبانی بود ما در این بازی هیچ  عنوان شرایط میزبانی نداشتیم.

سرمربی تیم شهرداری کاشان افزود: شب قبل از بازی هتل داخل شهر خودمان مارا به هتل راه نداد اونوقت همه شعار حمایت سر می دهند، پس کو حمایت از شهرداری که این همه زحمت می کشد و بار به دوش می کشد.

 حسین اشراف گفت: شعار کافیه بیایید تو عمل ثابت کنیم برای سربلندی کاشان کمک می کنیم همه دنبال منافع  شخصی خودشان هستند این منو کلافه کرده است.

به گفته وی،  آقای شاه بالایی مدیرعامل باشگاه شهرداری کاشان به همه رو انداخته  اما هیچ کس کمک نکرده است.

حسین اشراف با تأکید بر اینکه برای موفقیت باید همه بسیج شوند، یادآور شد: شاید همچنین فرصتی برای کاشان  که بتواند به لیگ یک صعود کند هیچ وقت دیگر پیش نیاید. 

سرمربی تیم شهرداری کاشان در مورد وضعیت تیم شهرداری کاشان برای بازی با شهرداری فومن در هفته سوم این رقابتها، گفت: تمرینات را از 3 فروردین شروع می کنیم و 5 فروردین  به  فومن خواهیم رفت  تا سومین بازی خود را در دور نهایی برابر شهرداری فوم برگزار کنیم. 

لازم به ذکر است، تیم فوتبال شهرداری کاشان در دور اول مسابقات لیگ دو فوتبال کشور در گروه دوم به کسب 40 امتیاز با اقتدار یه مرحله دوم این مسابقات کرد و در این مرحله ابتدا در هفته اول برق نوین شیراز را در شیراز یک بر صفر شکست داد و در بازی هفته دوم در کاشان با نفت امیدیه 3 بر 3 مساوی کرد.

تیم شهرداری کاشان در مرحله این رقابتها در حال حاضر از دو بازی با یک پیروزی و یک مساوی و کسب 4 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5yme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین اشرف: مردم شیراز مهمان نواز بودند/ مسئولین قول دادند این هفته پول تزریق می شود
اختصاصی| سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛

بی‌توجهی مسئولین کاشانی در قبال تیم شهرداری
اختصاصی| کی بود کی بود، من نبودم!

شاگردان هرمزی دست پر کاشان را ترک کردند
اختصاصی| پرگل ترین بازی لیگ دو در کاشان رقم خورد؛