تاریخ انتشار: 1395/12/27 12:32
اختصاصی| کی بود کی بود، من نبودم!
کد خبر: 222443

بی‌توجهی مسئولین کاشانی در قبال تیم شهرداری

تیم فوتبال شهرداری کاشان درحالی مقابل نفت امیدیه به تساوی 3-3 دست یافت که حاضر به بازی در این دیدار نبودند.
بی‌توجهی مسئولین کاشانی در قبال تیم شهرداری

به گزارش فرتاک ورزشی از کاشان، درحالی که تیم فوتبال شهرداری کاشان برای هر بازی، شب قبل از آن به هتل می رفت و اردو می زد، به دلیل نداشتن پول، بازیکنان این تیم نتوانستند به هتل بروند و در نهایت تصمیم گرفتند در خوابگاه بخوابند و همین امر سبب شد تا 8 بازیکن این تیم، سرما بخورند و نتوانند کیفیت همیشگی خود را در زمین بازی ارائه دهند.

درحالی که بازیکنان تیم شهرداری کاشان قصد بازی نداشتند، با وساطت میعاد نادری، مدیر اجرایی باشگاه، یک ربع قبل از بازی به ورزشگاه رفتند و نادری با دادن چک شخصی به آنها، بازیکنان این تیم را راضی کرد تا مقابل نفت امیدیه به میدان بروند.

این مهم در حالی رخ داد که کاشانی ها در خانه به هیچ تیمی رحم نمی کردند و داماش که سابقه چندین سال فعالیت در لیگ برتر دارد را در خانه 4 گل به آنها زدند و مشابه این نتایج فراوان است. شاگردان حسین اشرف در شهرداری کاشان درحالی بازی را با نتیجه 3-3 به اتمام رساندند که 3-1 جلو بودند و شکی نیست که اگر مقداری از لحاظ روحی تزریق شده بودند، حال سه امتیاز شیرین در حساب آنها بود و صدر را در آغوش گرفته بودند.

اوج بی مسئولیتی را باید در تفکرات مسئولین شهرداری کاشان نظاره گر بود. پس از 20 سال تیمی باشخصیت و قدرتمند راهی کوران سخت و طاقت فرسای لیگ دو شده است و درحالی که فصل گذشته برای بقاء می جنگید، حال مدعی صعود به لیگ یک است و حیف که مسئولین این تیم، در روزی که باید به داد بچه های خود برسند، نمی رسند و تیم را به حال خود رها کرده اند.

درحالی که مسئولین کاشانی قول داده بودند که بازیکنانشان شب عید پول دریافت می کنند، امید است که قول آنها عملی شود و شب عید، بازیکنان شرمنده خانواده و همسرانشان نشوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vwqln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاگردان هرمزی دست پر کاشان را ترک کردند
اختصاصی| پرگل ترین بازی لیگ دو در کاشان رقم خورد؛

پیش بازی برق جدید فارس - شهرداری کاشان
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛