تاریخ انتشار: 1395/06/22 22:12
اختصاصی/
کد خبر: 261829

مادر لژیونر ایرانی: طاقت دوری پسرم را ندارم

مادر لژیونر سابق ایرانی گفت: خوشحالم که حامد در ایران بازی می کند
مادر لژیونر ایرانی: طاقت دوری پسرم را ندارم

به گزارش فرتاک ورزشی، مادر حامد حدادی از اینکه فرزندش در ایران و برای تیم ملی کشورش بازی می کند ابراز خرسندی کرد.تیم ملی بسکتبال کشورمان  موفق شد با اختلاف 40 امتیاز تیم عراق را در هم بکوبد.

در این بازی مادر حامد حدادی که از اهواز برای تماشای بازی پسرش در سالن حضور داشت گفت: پس از چندسال ایران میزبان این رقابت ها شده است و خیلی خوشحالم که در وطن خودم بازی پسرم را از نزدیک نگاه می کنم.

مادر سنتر بسکتبال ایران بیان کرد: همیشه برای تماشای بازی پسرم به کشورهای دیگر سفر می کنم و بعد از رقابت های فیبا چلنج همراه حامد به چین خواهم رفت زیرا که دوری از فرزندم بسیار سخت و طاقت فرساست.

وی ادامه داد: پسرم از سن 12سالگی تمرینات بسکتبال را آغاز کرد و در سن 14سالگی وارد تیم ملی نوجوانان شد، اوایل حامد علاقه ایی به 

بسکتبال نداشت اما به مرور زمان با تمرینات اختصاصی که سعید فتحی با حامد انجام داد علاقه اش به بسکتبال زیاد شد و در این رشته ورزشی رشد کرد زیرا سعید فتحی اعتقاد داشت به خاطر شرایط و قدرت بدنی که حامد دارد باید برای جام ملت های آسیا آماده شود.  

مادر کاپیتان بسکتبال اظهار داشت: به غیر از حامد برادرش احمد نیز در بسکتبال فعالیت دارد و مربی مدرسه بسکتبال در اهواز است.

وی در پایان گفت:حامد فوق العاده مهربان و دلسوز من است و امیدوارم همیشه با موفقیت هایی که به دست می آورد دل مردم ایران را شاد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a7bgg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قطری‌ها ساعت بازی بانک سرمایه را تغییر دادند
والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا - میانمار

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فیلیپین مغلوب شد
سی و هشتمین دوره رقابت‌های جام ویلیام جونز - چین تایپه؛